November 26, 2002
Här kan du hitta lite fakta om 'hårdrockshockeyn', samt skötselråd och dylikt.
Lycka till.
June 28, 2001
BelGarath wrote: måste bara visa en flummig bild
http://w1.874.comhem.se/~u8741.....hahaha.jpg
JAG SER JU UT SOM EN JÄVLA SYNTHARE I DENNA JÄÄVLA FRISYR!
EDIT: En annan variant...:
sry grabben, du ser endå ut som en bäbis även om det står 666 och ett pentagram jämte dig.
annars så tror jag nog att du får vänta rätt länge innan du kan vifta med håret igen.
jag klipper mig typ varannan månad.
och då ryker det kanske 2cm.
så jag gissar på någon cm i månaden.
May 12, 2002
Öwall wrote: [quote=Darth Oski]jag vet iaf att håret växer 3 gånger så saktare på tjejer än på killar.
...
Detta är nog en av de väsrta språkvåldtäkterna jag nånsin sett...
Men jag håller med om att 1 cm i månaden verkar vara väldigt lite..
ett så hit eller dit... det var väl inte så farligt.
February 21, 2003
Darth Oski wrote: [quote=DiDi]Hår växer ca 1 cm per månad... lite mer om det är varmt... sedan hur tjockt det blir per månad det beror på personen...
Nej det kan inte stämma. Hår måste ju växa snabbare än så. jag vet iaf att håret växer 3 gånger så saktare på tjejer än på killar.
Jo det stämmer faktiskt...för de flesta. Man brukar säga att håret växer 2-3mm/vecka, vilket då är ungefär 1cm/mån.
June 3, 2001
Beex wrote: [quote=Gueno]Om du ser flummig ut, hur ser då jag ut..
Det är nog bäst att jag inte säger nått
Haha tala för dig själv du. 😀
GoggeL wrote: vadå närbild? ta ett kort på den inre delen av din mage när du ändå håller på.
Vill du se raggarsträngen?
September 13, 2002
Beex wrote: [quote=heimdal]inte med tanke på självporträttet i din avatar beex
Detta ska du få ångra en dag din terroriserande bäver
För det är väl ett självporträtt i din avatar?
jomenvisst e det ett självporträtt, samma som ditt..
:bgrin:
jag antar att alla har bilder på sig själva i avataren, (det blir mkt roligare om man tror det iaf)
beex.. kan du headbanga med svinborsten?
July 8, 2003
Jag håller på att spara ut håret igen, eller spara och spara. Jag måste iaf låta det växa tills jag kan klippa en normal frisyr av det. Innan sommaren så rakade jag delar av skallen... Svårt att förklara men jag hade ränder med hår som gick över huvudet och slutade i nacken. Var faktist en hel del folk som gillade den frisyren (bland annat jag) =). Fast nu måste det växa ut igen, felet är att jag fortfarande inte klippt mig så håret är längre på vissa ställen. =)
Hursomhelst, tänk dig för när du klipper bort mycket hår. Fast iofs, håret växer ju alltid ut igen så man kan ju hela hur mycket man vill med det. =)
2 Guest(s)