September 12, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=skiroy]Det enda du kan tappa är 2 st kulor. 😉
De är just det ja är rädd för. :cy: Gillar mina pungkulor...
Sedan finns det ju annan aspekt i det här fallet.
Du kanske till och med ska vara rädd för att det lilla huvudet vaknar under själva behandlingen. 😉
May 17, 2004
bör inte rekomenderas då pungen (och inte penis, inte) är den smärtkänsligaste kroppsdelen på kroppen. Utan den så kan rasen inte föröka sig och utan möjligheten att föröka sig så går meningen med livet bort (naturliga meningen med livet, rasens fortlevnad kallar jag den.). Därför är kroppen lite extra känslig just där. Den vill bara säga: om du fortsätter med det där så kommer du skada dig (bli steril) och jag kommer att fortsätta att skicka ut de här signalerna till området så du känner smärta.
January 12, 2004
jojjehojj wrote: Jag tror inte att det är någon fara. Hur många är det inte som gör det? Gå till en som kan det bara, så är det nog lugnt. Jag har hört att det kan vara svårt för killar att hitta någon som gör brasiliansk vaxning på killar, jusst pga erektionsrisken 🙂
Den är nog försvinnande liten när dom drar bort skiten :bgrin:
July 18, 2002
May 1, 2005
Köra vaxning på punghåren? Punghåren som sitter 5-6mm djupt in? Haha du kan ju alltid försöka!
obelix wrote: Köp Veet hårborttagningskräm istället
http://www.gents.se/index.php?.....#038;from=
"Använd inte Veet for Men Gel i ansiktet, på bröstvårtorna eller akne, intima områden och skadad eller irriterad hud."
Fuck that! 😛
March 2, 2002
dreamweaver wrote: Köra vaxning på punghåren? Punghåren som sitter 5-6mm djupt in? Haha du kan ju alltid försöka!
[quote=obelix]Köp Veet hårborttagningskräm istället
http://www.gents.se/index.php?section=products&id=171&from=
"Använd inte Veet for Men Gel i ansiktet, på bröstvårtorna eller akne, intima områden och skadad eller irriterad hud."
Fuck that! 😛
Jag tror inte att det är så farligt att vaxa sig. Jag har hört andra som har gjort det, och det ska visst göra väldigt ont första gången, men sedan så vänjer man sig ganska snabbt. En vaxning håller ju mycket längre än veet hårborttagningsmedel.
1 Guest(s)