October 17, 2001
Lille anders vaknar klockan 07.15 av att klockan ringer.
Lille anders stänger diskret av klockan genom att kasta den på en bestämd punkt i väggen.
Mödosamt släpar sig lille anders upp, äter, borstar tänderna, fixar håret och börjar klockan 07.40 traska mot bussen.
Klockan 07.45 börjar lille anders fundera på varför han är helt ensam på busshållsplatsen?
Lille anders tänker en stund, skriker ut FAAAN så högt han kan, och inser att han har studiedag.
Börjar långsamt traska hemmåt, med den fina informationen i huvudet att han kunde sovit i massor av härliga timmar till....
GAH!!!!! ARG!!!! FASIKEN!!!!
May 11, 2005
jag vet hur det känns det hände mig nästan. jag vaknade kl 7 (börjar 9 tänkte jag för jag trodde det var måndag) jag klär på mig i il fart (ca 5 min) springer till bussen sätter mig åker en hållplats sen kommer jag på att det va lördag 😀
[ Detta Inlägg ändrades av: Raven den 2001-11-19 09:12 ]
July 25, 2001
Stackare ni som ej har koll på tider och dagar. Alltså är det något man försöker átt komma ihåg så är det när man är ledig. Jaja värm upp fingrarna nu för kl 13.00 får du något som är värt att vara vaken till. Då släps biljetterna till Sagan om Ringen på nätet. Tänkte försöka(!) att köpa bilkjetter till helgen. Gick förbi kön hemma i Gävle imorse på vägen till jobbet. Usch såg ej varmt ut.
October 14, 2001
Hehe, jag slår er alla.
Jag skulle till min skola i Köping.
Vaknade klockan 06:00 (!) dushade, åt frukost, klädde på mig, och för drev tiden på bästa sätt...
Gick ut till bussen klockan 07:00.
Steg på. Jag sate mig ner och bakade upp morgon prillan. Sen såg jag att jag var helt ensam på bussen... hela resan! Efter en timmes bussresande så kom jag fram... då väntade jag på nästa buss som kom klockan 08:00. åkte hem... hemma klockan 09:00
Fick reda på att det var studiedag senare...
FY FAN!
1 Guest(s)