October 13, 2001
Hmm..
jag tatuerade mig i februari på överarmen (frågade mamma om lov först) eftersom jag är en snäll kille. hehe.
Och så blev jag 18 i förrgår.. skönt skönt.
har funderat länge på att göra en till tatuering på underarmen, så sa det till morsan igår och hon fick flipp !! OM DU GÖR EN TILL SÅ BOR DU INTE HÄR MERA. BARA SÅ ATT DU VET:
hmm vad ska man göra ?? 🙄
February 10, 2003
mikael_st wrote: Hmm..
jag tatuerade mig i februari på överarmen (frågade mamma om lov först) eftersom jag är en snäll kille. hehe.
har funderat länge på att göra en till tatuering på underarmen, så sa det till morsan igår och hon fick flipp !! OM DU GÖR EN TILL SÅ BOR DU INTE HÄR MERA. BARA SÅ ATT DU VET:
Vad är din Problem,vill du göra vad du vill-flytta och stå på egna Ben.
...so long...
December 31, 2001
klaus wrote: [quote=mikael_st]Hmm..
Vad är din Problem,vill du göra vad du vill-flitta och stå på egenda Ben.
...so long...
Kan någon överrsätta det åt mig ?
December 15, 2003
Går du i skolan fortfarande? Då har din mor försörjningsplikt för dig, dvs hon äger dig. Först när du arbetar och betalar hem till hushållet då lever ni tillsammans och kan båda två ta ansvar för hemmet och båda två bestämmer vart skåpet ska stå.
Ergo: Betalar du hem så är du envuxen person som tex kan tatuera in hakkors i pannan hur mycket du vill. Går du i skolan så morsan betalar mjölken till dig så är du ett barn fortfarande och kanske får leka med gnuggisar istället för riktiga tatueringar om mamma tillåter det.
December 31, 2001
HerrPutte wrote: Går du i skolan fortfarande? Då har din mor försörjningsplikt för dig, dvs hon äger dig. Först när du arbetar och betalar hem till hushållet då lever ni tillsammans och kan båda två ta ansvar för hemmet och båda två bestämmer vart skåpet ska stå.
Ergo: Betalar du hem så är du envuxen person som tex kan tatuera in hakkors i pannan hur mycket du vill. Går du i skolan så morsan betalar mjölken till dig så är du ett barn fortfarande och kanske får leka med gnuggisar istället för riktiga tatueringar om mamma tillåter det.
Nej det stämmer inte är han 18 så ansvarar han för sig själv hon har inte längre ansvar för honom eftersom han är sin egen målsman.
Kanske dock om han inte gått ur högstadiet.
February 10, 2003
Death On Wings wrote: [quote=klaus][quote=mikael_st]Hmm..
...so long...
Nu var du mycket roligt,vill du har en Glas???
December 31, 2001
stormaz wrote: [quote=mikael_st]hahaha fan det där med att få lägenhet låter rätt skönt det också.
Men ska jag våga chansa gö tatueringen o sen se va morsan gör..
Du för väl gömma den för henne. Typ gå i långärmat hela sommaren...
gömma den lär ju inte bli poppis skulle ja tro, bättre att visa tanten tatueringen direck annara lär hon ju bli arg som det låter nu 🙂
December 31, 2001
klaus wrote: [quote=Death On Wings][quote=klaus][quote=mikael_st]Hmm..
...so long...
Nu var du mycket roligt,vill du har en Glas???
Aaa nu ser jag vad det står 🙂 tyckte det stod du vill fitta 😛 sorry 😀
1 Guest(s)