August 15, 2001
..gå in på http://www.proxysite.com och skriva i den översta ip:n som används av port 80? Skolan har spärrat den här sajten också, störd man blir.. fattar dom aldrig att dom inte kan stoppa oss? 😀
[ Detta Inlägg ändrades av: bonko den 2002-05-30 12:51 ]
May 10, 2002
On 2002-05-31 09:15, bonko wrote:
Men nu tycker jag ni är grymt jobbiga.. hur jobbigt är det att gå in på sajthelvetet och plocka ut rätt ip?! Fan, gjort på mindre än en halvminut..Aja, fixade hemifrån när jag kom hem istället, men var ändå dålig stil av er
med en sån attityd får man lätt tänder utslagna, och det tackar vi för
June 15, 2001
On 2002-05-31 09:15, bonko wrote:
Men nu tycker jag ni är grymt jobbiga.. hur jobbigt är det att gå in på sajthelvetet och plocka ut rätt ip?! Fan, gjort på mindre än en halvminut..Aja, fixade hemifrån när jag kom hem istället, men var ändå dålig stil av er
Bra inställning.
Det är ofta roligast att hjälpa folk som har en sån attityd.
August 15, 2001
Poängen är det att jag inte fick nån hjälp, och jag skrev det där sista dagen efter, tycker att nån kunde ha skrivit i nån.
Kvittade om jag hade smörat och slickat er som små kattungar, ni hade ju inte gjort nånting ändå, det tyckte jag bara var dålig stil. Men när jag blev lite så pissed på "er" så kom det plötsligt ett gäng inlägg om min jättedåliga attityd.
Sen tänker jag inte ens kommentera Starscreams kommentar, som inte ens törs själv säga vars han kommer ifrån.
1 Guest(s)