November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Arny]Har spelat "negerben" men det blev för dyrt med alla sådana där träbitar man ska ha i munnen (vet inte vad dom heter).
dom är väldigt dyra...
Jag tyckte inte att det var ekonomiskt försvarbart då jag inte gjorde några större framsteg. Tillslut insåg jag att jag inte skulle få någon karriär inom musiken så då var det lika bra att lägga av. Dessutom uppskattade inte min katt min musik.
Men vad heter dom där små träpluttarna?
December 26, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Arny]Har spelat "negerben" men det blev för dyrt med alla sådana där träbitar man ska ha i munnen (vet inte vad dom heter).
dom är väldigt dyra...
Jag tyckte inte att det var ekonomiskt försvarbart då jag inte gjorde några större framsteg. Tillslut insåg jag att jag inte skulle få någon karriär inom musiken så då var det lika bra att lägga av. Dessutom uppskattade inte min katt min musik.
Rör?, har ochså spelat "negerben", men det var innan jag insåg att det finns roligare saker att göra här i livet 😛
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Arny]Har spelat "negerben" men det blev för dyrt med alla sådana där träbitar man ska ha i munnen (vet inte vad dom heter).
dom är väldigt dyra...
de kallas rörblad.... eller 42...
June 19, 2002
Hehe tjejen min var estet 🙂 Hon lirade harpa riktigt bra, så jag har lärt mig lite grand.
Hennes pappa spelar fiol, så där har jag lärt mig lite 🙂
Och morsan hennes spelar cello, men det har jag inte försökt mig på..
Piano lirade jag i 5 år när jag var mindre, och gitarren plockade jag fram för ett år sen ungefär och började plinka lite....
FÄRJESTAAAD LALALLA FÄÄÄRJESTAAAAD (inte alls pik till Marron)
September 26, 2003
NH|Noddan wrote: Hehe tjejen min var estet 🙂 Hon lirade harpa riktigt bra, så jag har lärt mig lite grand.
Hennes pappa spelar fiol, så där har jag lärt mig lite 🙂
Och morsan hennes spelar cello, men det har jag inte försökt mig på..
Piano lirade jag i 5 år när jag var mindre, och gitarren plockade jag fram för ett år sen ungefär och började plinka lite....FÄRJESTAAAD LALALLA FÄÄÄRJESTAAAAD (inte alls pik till Marron)
hehe okej 🙂
VI ÄR TIMRÅ OCH VI GER ALLDRIG UPP!, OCH VI GER ALLDRIG UPP!, OCH VI GER ALLDRIG UPP!
ForZa Timrå! 😉
3 Guest(s)