March 21, 2003
ULTIMATA förlossningen : 2tvillingar gifter sig med 2 andra tvillingar(medvarandra)... sen sÄ befuktar de 2 manliga tvillingarna bÄde sin egna och varsina fruar... och bÄda fÄr tvillingar som har olika fÀder..... = 2 mammor 2 pappor och 2 par tvillingar :cy: :cy: :cy:
detta Ă€r förmodligen layouten pĂ„ krĂ„kans familj.. đ
skulle förvĂ„na mej om nĂ„n förstĂ„r vad jag menar sĂ„ flum som jag Ă€r just nu đ
July 14, 2004
Farbror wrote: ULTIMATA förlossningen : 2tvillingar gifter sig med 2 andra tvillingar(medvarandra)... sen sÄ befuktar de 2 manliga tvillingarna bÄde sin egna och varsina fruar... och bÄda fÄr tvillingar som har olika fÀder..... = 2 mammor 2 pappor och 2 par tvillingar :cy: :cy: :cy:
detta Ă€r förmodligen layouten pĂ„ krĂ„kans familj.. đ
skulle förvĂ„na mej om nĂ„n förstĂ„r vad jag menar sĂ„ flum som jag Ă€r just nu đ
:)R
jobbigt och förvirrande det hade vart...
May 9, 2001
Changsen för att tvĂ„Ă€ggstvillingar skulle ha olika fĂ€der Ă€r större Ă€n enĂ€ggstvillingar. đ
SjÀlv Àr jag en "tvÄÀggstvilling". Min bror och jag Àr födda pÄ samma dag.
TvÄÀggstvillingar Àr som vanliga syskon fast de Àr födda pÄ samma dag.
Vi Àr alltsÄ helt olika bÄde fysiskt och psykiskt (olika personligheter).
Precis som vanliga syskon som har nÄgra Är mellan sig fast vi Àr födda pÄ samma dag.
RÀtt skönt nÀr vi ska föra över pengar till varandra. Vi behöver endast komma ihÄg varandras fyra sista siffror.
2 Guest(s)