January 18, 2004
För jag har lagt märket till att många är missnöjda eller har åsikter som de älskar att dela med sig om... även om andra inte gillar dem.
Jag menar, alla trådar med något om moral elr "bry sig" slutar med
"Fan djävla
Kan ni inte skapa ett forum där man får prata om VAD som helst?... asså man får svära och vara förbannad på alla nazis och blattar och vad nu man orkar bry sig om.
Moderators skulle såklart setill att inte det bara blev en massa spam och
"Du e bög!"
"Ne DU ä bög!"
"Du e fag!"
"Rofle!"
etc.
Plus, jag tycker det är fel att man inte får säga t.ex. "judarna/turkarna/gnomerna/etc. på min skola är aroganta", även om inte då skulle generelisera hela folkgruppen, utan bara de som finns på dennas skola... och vad gör det att någon tycker det ändå?... skadar ju ingen...
Personligen ser jag alltid bara dumma människor i stora grupper som tycker de är för mer än andra.. meh.
(låt inte denna post bli ett spam harem plz?)
January 18, 2004
The whatnow forum?..
Och vad håller du inte med om Callister?...
Och jo Krqagy, det skulle vara stor chans för spam... därför borde moderators kontrolera regelbundet... men aldrig banna någon... om de inte helt skevar ur och bara skriker svart makt elr sigh ha'l elr liknande.
Men iallafall något mer öppnare än nu, för bara det ens nämns av någon något hostilt, så blir det "nej detta utvecklas elakt, stygga barn *låst*"
February 4, 2003
Plus, jag tycker det är fel att man inte får säga t.ex. "judarna/turkarna/gnomerna/etc. på min skola är aroganta", även om inte då skulle generelisera hela folkgruppen, utan bara de som finns på dennas skola... och vad gör det att någon tycker det ändå?... skadar ju ingen...
Det håller jag inte med om!
May 23, 2001
smurfen87 wrote: [quote=Krehlmar]text
Dock tycker jag att man borde kunna ha ett öppnare diskussionsforum (del). Det ska inte gå att häva ut sig vad som helst, eller kränka någon. Men betydligt mer öppen än nu!
Ja, innan man förbjöd politiska diskussioner så kunde man ju sitta och diskutera politik och en massa annat. Iom att det blev förbjudet att diskutera politik var det mycket som blev förbjudet att diskutera.
September 1, 2002
Finns andra ställen än NordicHardwares forum att diskutera politik och moral. Testa t.ex. Flashbacks forum.
1 Guest(s)