December 26, 2001
Lunarstorm ska få smaka på Kanin i midsommar!
Som du kanske förstått så handlar det om en action på lunarstorm.se som går ut på att en massa ungdomar ska få vittna för massor av andra ungdomar om Kaninmärkning. Så här går det till:
1: Informera alla dina Kaninmärkta vänner om detta
2: Gå under midsommarhelgen in på lunarstorms klotterplank minst 3-4 gånger och skriv exempelvis”Bli kaninmärkt du också!”(variera det du skriver för att undvika spam) se även till att besöka de diskussionsforum som finns på lunarstorm.
3: Se till att Kaninmärk så många som du kommer över så att detta blir så bra som möjligt.
Om du undrar över något eller har tankar om hur det kan bli bättre maila: [email]aloc@tomten.com[/email]
[kaninmärkning:
Kaninmärkning kan endast utföras av kaninmärkta personer Dessa personer vet nog mycket väl om det, De har nämligen, eller har haft en kanin målad med ex. bläckpenna någonstans på kroppen plus ett trevligt meddelande iom de haft tur... Dessa personer är vanligtvis mycket trevliga och kaninmärker gratis
]
Självklart ska jag itne hålla mig till futtiga lunarstorm heller! Så nu kommer den självklara frågan som antagligen alla väntar på att få svara på!
Var går gränsen för att man måste ha tillstånd för att göra nåt trevligt på stan ex. kaninmärka folk? Bord + plakat kräver tillstånd misstänker jag men om jag kör stol + plakat, lr bara plakat? (uppsala)
för uppdaterade nyheter http://www.lunarstorm.se/aloc_ / aloc här på kk men jag vet itne riktigt.. checka båda för säkerhetsskull 🙂
(nej jag vet itne heller om jag är seriös men jag tror d)
1 Guest(s)