July 25, 2001
Judas dog ut när skinbögen Rob Halford lämnade bandet. Iingen kan ta över en sångare av den kalibern. Andra band som gick samma öde är Sepultura med Derrik Green isstället för Max Cavalera och Maiden med Blaise Bailey isstället för Bruce Dickinson. Edit: Maiden hade en sångare innan Bruce. Paul DiAnno. Det bytet gick dock bra.
Vem vet. Tror dock inte Judas låter bra nu. De kommer till Gävle snart med men jag stannar nog hemma vid cd spelaren. Kan ju iofs släpa fram mina LP med judas och återigen få avnjuta PaaaainKiller.
July 25, 2001
Jasså backstagepass med. Tror inte jag skulle vilja ha ett sådant. Visst jag skulle kunna snack amed bandet men jag tycker det är pinsamt om man ej känner personen i fråga vid namn och att man kan åtminstonne 5-10 skrivor med bandet och kanske 50 låtar. Annars är man ju ingen fan av bandet och han kanske tycker man är lite småskum. Annars så är de säkert minst lika glad åt att ha fått en ny person som lyssnar på bandet. Personligen så känner jag att det enda bandet som jag skulle kunna prata hyggligt bra med backstage är Tallica. Där kan jag nog 90% av låtarna och alla album. Blir liksom roligare för de som man pratar med om man visar att man lyssnat på bandet under en lång tid. Men lycka till.
October 17, 2001
Asså, backstage o backstage...
Det va mer "crew" typ...
Fick en sån bricka där det stog "crew" på (min kompis som släpade med mig, har en flickvän som va med o anordnade konserten, så han fixade sådana).
Inte fan orkade jag gå o snacka med de där nissara (som jag inte ens kan namnen på)...
Det va mer bara känslan av att kunna göra det 😀
July 25, 2001
On 2001-11-12 14:58, ShaRulez wrote:
Trodde inte att folk hade sååå dålig musik smak...
But, think again..
BYT MUSIK SMAK GRABBAR!!!
Lyssna på lite riktig musik
Också ett av dessa mycket givande inlägg. Alla har olika smak och lyssnar på olika musik. Ok ok??? För informationensskull vad lyssnar du själv på då som är så rätt? Inse Judas var skitstora under sin glansperiod. Ta inte ifrån dem det. Lär dig respektera olika åsikter eller sluta skriv. Bara en tanke.....
August 9, 2001
On 2001-11-12 16:10, -=Andreas=- wrote:
But, think again..
Lyssna på lite riktig musikOckså ett av dessa mycket givande inlägg. Alla har olika smak och lyssnar på olika musik. Ok ok??? För informationensskull vad lyssnar du själv på då som är så rätt? Inse Judas var skitstora under sin glansperiod. Ta inte ifrån dem det. Lär dig respektera olika åsikter eller sluta skriv. Bara en tanke.....
Det var menat som skämt..
MEN JUDAS SUGER..
ALL SLAGS HÅRDROCK SUGER!!!
så det så!
October 2, 2001
On 2001-11-12 16:14, ShaRulez wrote:
But, think again..
Lyssna på lite riktig musikOckså ett av dessa mycket givande inlägg. Alla har olika smak och lyssnar på olika musik. Ok ok??? För informationensskull vad lyssnar du själv på då som är så rätt? Inse Judas var skitstora under sin glansperiod. Ta inte ifrån dem det. Lär dig respektera olika åsikter eller sluta skriv. Bara en tanke.....
MEN JUDAS SUGER..
så det så!
Hmm...med tanke på vad du kallar dig på NH (ShaRulez) troligen tycker du om rap....JAG HATAR RAP!!!!!!
Finns massor av hårdrock ballader som är de finaste låtarna i hela världen, jag tycker mest om trance, house, hardhouse, club etc...
September 27, 2001
August 9, 2001
On 2001-11-12 16:19, NEO wrote:
On 2001-11-12 16:14, ShaRulez wrote:
But, think again..
MEN JUDAS SUGER..
så det så!Hmm...med tanke på vad du kallar dig på NH (ShaRulez) troligen tycker du om rap....JAG HATAR RAP!!!!!!
Finns massor av hårdrock ballader som är de finaste låtarna i hela världen, jag tycker mest om trance, house, hardhouse, club etc...
LOL
Bra gissat mannen, men fel..
Jag lyssnade på rap och r&b förut väldigt mycket men har på sistone hoppat över till Trance och hard house.
2 Guest(s)