January 15, 2004
Ja jag känner mig osäker. Har aldrig varit i närheten av att blivit misshandlad själv, men jag är som en gammal kärring. Blir livrädd om jag ser ett gäng invandrare. Nära hemmet har jag invandrar-värsting-kompisar som är skyldiga mig tjänster och skulle skydda mig om det var aktuellt. Men man vet aldrig, det finns ju hur många som helst som inte vet om att jag är helig. 😀
Nä, jag försöker att inte se allt för provocerande ut och försöker alltid snacka mig ur ett dåligt läge innan jag lägger benen på ryggen (skolmästare i 60meter flera gånger om :P).
March 14, 2004
AMD_RULEZ wrote: [quote=ocz][quote=AMD_RULEZ]Jag känner mig säker, iofs kastade en turk en ölburk mot mig förra fredagen, men idag har jag brännbollsträet med mig...:)
Vafan idag ska ja till Lidingö på fest... Då kommer nog kniven slinka ner.
Då vet jag var jag ska hålla mig borta ifrån. Men knivar är olagliga...:|
Hmm den festen sög uppenbarligen.. Massa kaxiga lidingöbarn ( mongos ) som pajade våran breakdance ring... Vi spöade dom nästan 😛 Usch va mkt JL tröjor, Jonas...
May 3, 2004
keffing wrote: [quote=KorSpo]Av egen erfarenhet verkar det som invandrargäng till 90% är det ungdomar har rädsla för när de är ute på stan
nej du menar att 90% av invadrarna du ser är du rädd för...
du är ju snubben som inte vågar glida till systemet i tensta även fast det är närmare än systemet i bromma... fast det är sant, du kanske blir knivmördad av en psykopatisk invadrare som vill ha dina skor... ajuste, jag glömde att folk som bor i tensta är typ 90% barnfamiljer... aja puss
Herregud varför ska du alltid snacka skit om mig på NH? Aja jag pallar inte men anledningen att jag hellre åker till Bromma än Tensta är att jag helt enkelt föredrar Bromma, bättre bemötande av personalen och av folket där. Man slipper få massa konstiga blickar för man är enda vita i hela butiken osv...
March 21, 2003
Urax wrote: Bor i en villaförort, jag skulle kunna kånka runt en stereo sent på natten utan att det händer något! :bgrin:
Visste inte att det fanns förorter till skövde.. 🙄
Och ja jag känner mej säker då jag bor i en så fin stad där det inte finns några "Ondingar" som vill en sån liten kille som mej nått 😀 :bgrin:
February 12, 2003
ocz wrote: [quote=AMD_RULEZ][quote=ocz][quote=AMD_RULEZ]Jag känner mig säker, iofs kastade en turk en ölburk mot mig förra fredagen, men idag har jag brännbollsträet med mig...:)
Vafan idag ska ja till Lidingö på fest... Då kommer nog kniven slinka ner.
Då vet jag var jag ska hålla mig borta ifrån. Men knivar är olagliga...:|
Hmm den festen sög uppenbarligen.. Massa kaxiga lidingöbarn ( mongos ) som pajade våran breakdance ring... Vi spöade dom nästan 😛 Usch va mkt JL tröjor, Jonas...
Vad hade du förväntat dig..? 🙄
ERIK!
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Extatic]den som inte känner sig säker i skara är en tönt 😉
Du, akta dig för Bert när han rammlar hem från krogen, då går ingen under 25 med sångrösten i behåll säker :P.
Dessutom finns ju alla uddetorpare. En del är inte riktigt som de borde vara. Mycket dricka, mycket slåss, lite vett är deras måtto. Visst ja, syrran går ju där...Inte bra.
May 17, 2002
Farbror wrote: [quote=Urax]Bor i en villaförort, jag skulle kunna kånka runt en stereo sent på natten utan att det händer något! :bgrin:
kan man inte räkna skulltorp? Fast den uppfyller inte ens hälften av de kriterier som krävs, men sak samma.
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Farbror][quote=Urax]Bor i en villaförort, jag skulle kunna kånka runt en stereo sent på natten utan att det händer något! :bgrin:
kan man inte räkna skulltorp? Fast den uppfyller inte ens hälften av de kriterier som krävs, men sak samma.
Nja. Vet faktiskt inte om man kan kalla Skultorp en förort. Vet inte riktigt vad man ska kalla det förutom "håla". Ryd känns mera som en förort.
July 14, 2003
Det beror helt på var man befinner sig när man ska bege sig hemåt ifall man känner sig säker eller inte. Är man i ett lugnt område känner man ju sig självklart mer säker. Jag känner mig dock oftast säker eftersom jag ser till att inte vistas i områden där det händer mycket skit. Tråkigt men sant att det blivit så i Sverige.
Jag har blivit nerslagen, rånad, hotad, mina kompisar har blivit rånade och nerslagna, hotade med kniv...hänt massa skit, och nu ska ni få veta en hemlis, de är främlingar som gjort allt.......Och det bisarra är att vi är lugna, det har hänt av en slump, när man varit på väg hem från krogen osv.
*edit*
Bär aldrig vapen!!
5 Guest(s)