May 1, 2003
Aftonbladet: Kannibal greps när han stekte hjärna :spy: :cy:
Ur artiklen:
I ett liknande fall dömdes nyligen tyske Armin Meiwes, 42, till åtta och ett halvt års fängelse efter att mördat och ätit upp en man han raggade upp på internet.
Bara 8,5 år? :arg:
March 19, 2003
obelix wrote: [quote=BarateaU]Undrar lite hur de såg ut då hjärnan inte är specielt fast innanför alla skyddande hinnor, typ att han stekte en soppa.
Om jag inte missminner mig så är hjärnan så pass fast att man kan tex steka den...
Okey så när man tar bort alla skydds hinnor runt om så menar du att den inte bara rinner ut?
January 12, 2004
BarateaU wrote: [quote=obelix][quote=BarateaU]Undrar lite hur de såg ut då hjärnan inte är specielt fast innanför alla skyddande hinnor, typ att han stekte en soppa.
Om jag inte missminner mig så är hjärnan så pass fast att man kan tex steka den...
Okey så när man tar bort alla skydds hinnor runt om så menar du att den inte bara rinner ut?
Du kan tex lyfta ur hjärnan...
En bild på en hjärna...
http://www.genpat.uu.se/popvet/images/hj3.gif
På obduktionen jag såg, där skivade dom hjärnan för att se om det fanns några skador...
January 12, 2004
BarateaU wrote: [quote=obelix][quote=BarateaU]Undrar lite hur de såg ut då hjärnan inte är specielt fast innanför alla skyddande hinnor, typ att han stekte en soppa.
Btw, syftar du på det man får se på film när någon blir skjuten i huvudet?
January 23, 2002
HELIX wrote: Hjärnan består ju nästan helt av fett så den är ju ganska fast..
Det är ju bättre att man vill bli uppäten än att man blir det mot sin vilja iallafall..
Om den består av mycket fett så kanske man inte behöver tillsätta matfett när man steker den, smidigt :bgrin:
Zyrus wrote: Jag ska käka upp er allihopa! MOAHAHAHAHA
Med den avataren kan man ju börja fundera. 🙄
1 Guest(s)