June 17, 2002
obelix wrote: [quote=MULLVADEN]Jag tycker Armin fick ett för hårt straff... Det angår ju inte staten vad han o hans offer ville göra... Offret var totalt frivillig lixom... Varför ska då Armin dömas lixom...
Det kallas lagen lixom... 🙄
Men va fan...
Om båda e med på nåt ska dom ju få göra vad dom vill med varann... Staten ska ju inte bry sig om minsta lilla sak man gör hela tiden...
Ok.. det var visserligen ingen liten sak men dom var ju överens ju...
March 14, 2001
MULLVADEN wrote: [quote=obelix][quote=MULLVADEN]Jag tycker Armin fick ett för hårt straff... Det angår ju inte staten vad han o hans offer ville göra... Offret var totalt frivillig lixom... Varför ska då Armin dömas lixom...
Men va fan...
Om båda e med på nåt ska dom ju få göra vad dom vill med varann... Staten ska ju inte bry sig om minsta lilla sak man gör hela tiden...
Hur vet man att offret verkligen vilja bli uppäten? skrev dom under på nå lr?
isf kan ju kannibalen ha förfalskat de.. 🙄
January 12, 2004
MULLVADEN wrote: [quote=obelix][quote=MULLVADEN]Jag tycker Armin fick ett för hårt straff... Det angår ju inte staten vad han o hans offer ville göra... Offret var totalt frivillig lixom... Varför ska då Armin dömas lixom...
Men va fan...
Hur vet man att offret var psykiskt frisk?
Är det lagligt med aktiv dödshjälp i Tyskland?
(Det är olagligt här i Sverige iaf)
Får man begå brott mot griftefriden i Tyskland?
June 17, 2002
obelix wrote: [quote=MULLVADEN][quote=obelix][quote=MULLVADEN]Jag tycker Armin fick ett för hårt straff... Det angår ju inte staten vad han o hans offer ville göra... Offret var totalt frivillig lixom... Varför ska då Armin dömas lixom...
Men va fan...
Hur vet man att offret var psykiskt frisk?
Är det lagligt med aktiv dödshjälp i Tyskland?
Får man begå brott mot griftefriden i Tyskland?
Han vart dömd för dråp.. inte att han gjorde nåt mot Griftefriden.
O han vart inte dömd för dödshjälp...
June 17, 2002
Grayfox wrote: Fy f*n hata kanibaler dom skall bara dö :gunsfire: dom är helt sjuka i skallen, Hur f*n kan man äta sin egen ras skitäckligt ju :spy: aaa vad man blir sur på sånna!
Det angår väl inte dig om nån käkar en annan ju... så länge det inte e nån du känner eller så...
Jag tycker kannibaler e rätt coola.. visserligen rätt äckligt men coolt iaf... :bgrin:
Det e ingen som klagar på neger stammarna på massa öar i stilla havet som käkar varandra. O dom klassas inte som psykiskt störda.. eller hur...
June 17, 2002
Grayfox wrote: Jaja men dom e ju mongoloder där på öarna speciellt om dom käkar varandra o det verkar vara rätt ok i U-länderna så mkt som dom gör det!
Men hallå i ett I-land kanibal altså helt sjuk i skallen!
Vad e skillnaden??
människa som människa va??
Visst.. det e olika kulturer men vad säger att dom e dumma i huvet för det??
Bara för vi här i västvärlden e uppfostrade till att inte käka varann betyder det inte att det e onormalt.. det förekommer eh hel del i djurvärlden.. eller hur...
3 Guest(s)