May 1, 2003
Callister wrote: http://www.aftonbladet.se/vss/.....03,00.html
Oj :cy:
28-åringen gjorde en smörgås av sin mördade flickvän
Karlstad 1969: En 28-årig papperbruksarbetare i Värmland dödar sin 23-åriga gravida flickvän med en yxa. Han äter delar av henne och gör en smörgås med människokött som pålägg.
I mannens lägenhet hittar polisen sadistisk porr.
28-åringen har ett fetischistiskt intresse av långa fingernaglar.
Döms för dråp till sluten psykiatrisk vård. Skrivs ut efter tre år.
Tre år? :cy: :arg:
May 1, 2003
Callister wrote: Ja men här kan vi vill vara överens om att dom verkligen är psykiskt sjuka.
Och som vi alla vet är det alltid kort tid man får vård för sånt här.
Själv ser jag inget problem i att släppa dom efter tre år om dom är 100% friska!
Och hur vet man det..
Han som släpptes i London var ju jäkligt frisk...
July 27, 2002
Marron wrote: [quote=Callister]Ja men här kan vi vill vara överens om att dom verkligen är psykiskt sjuka.
Själv ser jag inget problem i att släppa dom efter tre år om dom är 100% friska!
Och hur vet man det..
Man kan döda folk, våldta folk, göra sjuka saker med dom, du kan vara både sjuk eller bara allmänt kriminell.
Men är man kannibal är man psykisk sjuk, det finns igen frisk människo som någonsin skulle äta någon annan. Han behöver själv inte veta att han är sjuk..
June 17, 2002
Callister wrote: [quote=Marron][quote=Callister]Ja men här kan vi vill vara överens om att dom verkligen är psykiskt sjuka.
Och hur vet man det..
Man kan döda folk, våldta folk, göra sjuka saker med dom, du kan vara både sjuk eller bara allmänt kriminell.
Men är man kannibal är man psykisk sjuk, det finns igen frisk människo som någonsin skulle äta någon annan. Han behöver själv inte veta att han är sjuk..
Ehh.. så du menar att folk på såna där öar i typ stilla havet e psykiskt sjuka eller?? Så alla i hela släktet e lika sjuka då eller??
Det har med kulturen att göra ju...
Vi e uppfostrade till att inte käka varann... därför tycker vi det e fel o äckligt...
man behöver inte vara psykiskt sjuk för att käka en annan människa... man kan göra det för att man tycker det e gott, för att det hör till kulturen, vill ha extra spänning i vardagen,.. ja.. inte vet jag... finns nog fler anledningar till att käka en människa än att man just måste vara psykiskt sjuk för det...
July 27, 2002
Okey, du måste vara psykiskt sjuk för att käka en människa i dagens samhälle och inte i en nödsituation.
EDIT: Gott? Ja, om man tycker det är gott tycker jag ändå man är psykiskt sjuk om man ska äta människor.
Eftersom då kan du istället äta lever/tarm/hjärna/hjärta ifrån djur då det är ungefär samma smak. Enligt vad jag vet. 8)
June 17, 2002
Callister wrote: Okey, du måste vara psykiskt sjuk för att käka en människa i dagens samhälle och inte i en nödsituation.
EDIT: Gott? Ja, om man tycker det är gott tycker jag ändå man är psykiskt sjuk om man ska äta människor.
Eftersom då kan du istället äta lever/tarm/hjärna/hjärta ifrån djur då det är ungefär samma smak. Enligt vad jag vet. 8)
Vad e det som säger att man tänker äta dom delarna???
en människa har oxå muskler precis som dom djuren vi äter... elelr hur..??
O vad du tycker o vad som har med verkligheten att göra om en person e psykiskt sjuk eller ej e ju ganska så stor skillnad.. har väl ingen betydelse om du "tycker" att nån e psykiskt sjuk för att han käkar en människa?? eller hur...
July 27, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=Callister]Okey, du måste vara psykiskt sjuk för att käka en människa i dagens samhälle och inte i en nödsituation.
Vad e det som säger att man tänker äta dom delarna???
en människa har oxå muskler precis som dom djuren vi äter... elelr hur..??
O vad du tycker o vad som har med verkligheten att göra om en person e psykiskt sjuk eller ej e ju ganska så stor skillnad.. har väl ingen betydelse om du "tycker" att nån e psykiskt sjuk för att han käkar en människa?? eller hur...
Jag menade inte min egen åsikt, utan jag tycker att det vara vara så. Hinner inte nu, ska bowla 🙂
June 17, 2002
Callister wrote:
Jag menade inte min egen åsikt, utan jag tycker att det vara vara så. Hinner inte nu, ska bowla 🙂
Ok.. så du tycker att man ska vara psykiskt störd för att kunna käka en människa..
har du nån koll på kulturer, psykiatri eller nåt sånt???
skulle inte tro det du...
November 26, 2002
Kame_boy wrote: "Polisen tror att 34-åringen kan vara verklighetens Hannibal Lector"
stavas det inte "LectEr"?
Japp
Om man hade varit kannibal hade det inte varit svårt att hitta inspiration:
"I ate his liver with fava beans and a good Chianti, hththth"
Eller som i slutet på "Hannibal", servera någon deras egen hjärna. :burn:
August 22, 2001
MULLVADEN wrote: [quote=Grayfox]PÅ tal om kanibaler e det nått fel på folk som tycker att blod e gott?
Nej.. vi käkar ju själva grisblod i form av blodpudding så...
Stackare, jag ser att du har ett helsike med att få folk att inse att kannibaler också är människor.... 😉
2 Guest(s)