February 12, 2002
Tror fasiken de redan plockat bort massa av mina inlägg, varav jag gör hundrainläggsmarkerare nu sen 3000 någon gång så de inte kan lura mig på min ära en gång till...
Vad hade NH, varit utan mig 03,04?!.. Visa lite upskattning och skicka över en låda med pengar eller två...
February 12, 2002
hULt0 wrote: Jag måste säga att det är ett väldigt konstigt mål att ha ett visst antal inlägg på ett forum...
Okej att det är roligt med forum, men att försöka få ett visst antal inlägg tycker jag bara verkar onödigt 😛
Så fort jag kommit över 5000 så har jag kommit över nh, alla mina fans har liks vuxit upp och klippt sig. Vilken frilla tycker ni att jag bör sattsa på nästa, har medelångt hår nu och bör iaf klippa topparna. Funderar på om jag skall sattsa på en frilla den här gången elelr bara snagga mig. Vad tror ni?
April 20, 2002
Jag tycker titlar ska vara baserade på hur länge man varit medlem.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
February 12, 2006
June 23, 2002
Jag är beredd att skänka bort min varning om inte annat.
-d-himself- wrote: [quote=TJeKov.se][quote=Death On Wings]Vad är det som är så fantastiskt med att få en titel om jag får fråga?
STATUS!!! 😎
status? att man spenderar all sin fritid på ett datanördsforum och därav, saknar ett liv? jag skäms för mina 1300 inlägg
Fyfan, spenderar du all din fritid här? Jag tycker synd om dig. 🙁
NÖRD!
Är dock beredd att hålla med, status? Nädu inte direkt va.
April 20, 2002
obelix wrote: De borde snarare vara baserade på vad man betyder och gör för NH.
De här individuella kanske ja men att vara tex. veteran har ju med tiden man varit medlem att göra mer än vad man åstadkommit.
Sen att de kan ge speciella tags till folk de tycker har betytt mest är en annan sak =)
Jag har ju alltid varit bäst på att inte tillföra ett skvatt och är ingen masspostare =(
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
2 Guest(s)