August 22, 2001
Tintin wrote:
Jag har ju alltid varit bäst på att inte tillföra ett skvatt och är ingen masspostare =(
Men om du får titeln "meningslös" skulle du bli glad då? 😀
Kråkan, det är nästan respektlöst att starta en titel-tiggar-tråd. Någon (läs Skidan) måste ju ta sig tid att övervaka den och risken är att det slår tillbaka på dig.
April 20, 2002
Vaniljflickan wrote:
Men om du får titeln "meningslös" skulle du bli glad då? 😀
nej, jag har precis kommit underfund med att jag faktiskt är väldigt nöjd med 'medlem' =)
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
September 5, 2001
Det handlar om qvalité och inte kvantitet.
Jag skulle kunna kötta 100 inlägg per dag, men vad skulle det åstadkomma?
45 i vad lyssnar du på tråden, 10 i vilken film/låt tråden säkert 10 i saker du köpt tråden. Okej då kanske inte 100 per dag men säg 60 då? Som sagt... kvalité.
October 26, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Anser att mina "spam" inlägg håller en betydligt högre kvalitée än vissa andras patetiska försökt. 😉 (inte du nu menad hawkie)
vad en person anser är kvalitativt är ju alltid relativt för inte fan skulle en fotomodell från paris anse oss som kvalitativa individer :bok:
September 12, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Anser att mina "spam" inlägg håller en betydligt högre kvalitée än vissa andras patetiska försökt. 😉 (inte du nu menad hawkie)
Jasså???
Jag kommer ihåg din totalt meningslösa spam där du mitt i natten postade en massa inlägg så att ditt nick skulle ses över varenda forumdel i index.
Att du sedan lade in en screen över det var ju verkligen som grädde på moset.
April 24, 2007
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Gör mig till veteran nu så slipper jag gå på så här. Får ju panik när jag tänker på hur mycket tid jag lagt ner här och ännu inte uppnått denna åtråvärda tittel. Om inte annat så är ju en sån här post värd en eller annan varning.
man ska inet vra på ett forum för att få en titel men han förtjänar väl det, han har ju vart här sen 2002, skrivit en massa inlägg. det är inte enkelt att hålla på o skriva en massa inlägg om dan o gör amn det för att få lite status kan man väl få det. lite synd att han vill ta steget upp men får ej det.
att skriva 60 imlägg om dan krväer meycket motivation!
February 12, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Dundernörden, exat! Jag skulle väl inte vilja påstå att jag är en gud, skulle framföralt vara att häda. Men ett trappsteg under kanske? Tänk vad jag gett det här forumut, en sån som jag. Vad är tacken? Flest avstängningar?
Du har inte tillfört någonting.
February 12, 2002
Nä, du kanske har rätt. Brukar inte alls märkas när jag haft ett uppehåll på någon månad, folk börjar inte alls fråga efter mig.. :bgrin:
Dock så var det rätt dött den här gången jag gjorde ett uppenhåll måste jag hålla med om, kanske blitt för mycket nytt folk här?
1 Guest(s)