September 13, 2002
DiDi wrote: [quote=Mind]eller menar du svarta prickar i dina ögonvitor ?
Jag menar svarta prickar i ögonvitorna (eller jag har en svart prick och två gråa områden så att säga)...
För övrigt så har ett av mina ögon muterat sig 😉 Byt färg från mörkbrunt till grön/brunt. Så jag har ett mörkbrunt och ett grön/brunt öga...
du borde nog se över ditt val av kost
July 14, 2003
Det borde hjälpa med icke crt skärm. Med crt så bildas ju ett fält mellan dig och skärmen där damm färdas, och det är därför många också blir irriterade i ansiktet (skinnet). Även ögon irriteras av denna torra dammiga luft. Du borde alltså märka skillnad.
Testa också att ha skärmen på ett avstånd som gör att du slipper spänna "ögonmusklerna", kanske rentutav att du skulle kolla synen.. =)
August 20, 2001
heimdal wrote: [quote=DiDi][quote=Mind]eller menar du svarta prickar i dina ögonvitor ?
Jag menar svarta prickar i ögonvitorna (eller jag har en svart prick och två gråa områden så att säga)...
För övrigt så har ett av mina ögon muterat sig 😉 Byt färg från mörkbrunt till grön/brunt. Så jag har ett mörkbrunt och ett grön/brunt öga...
du borde nog se över ditt val av kost
Borde jag kolla upp det hos en läkare? (alltså prickarna... inte de olika färgerna, det är en naturlig mutation. Har redan kollat upp det)
1 Guest(s)