September 13, 2007
Hejsan, Det är så att jag snackar med en tjej på msn och gjort det i ca 3 månader, vi går i samma skola osv, men alltid när vi ser varandra så går hon bara förbi :/ på msn så kan det variera ena dagen skriver hon mycket, dagen efter ingenting. När vi träffas i verkligheten så vill hon inte prata varför är hon så? det gör ju så jag tappar intresset om hon ska vara sån :S för på MSN babblar ju hon mycket liksom vrf inte snacka i verkligheten? Jag har frågat henne vrf hon inte vill snacka i verkligheten men hon säger bara "vet inte" sen har jag bjudit in henne att komma till mig och se film så sa hon "jag nyter inte" dvs hon skäms!
Jag tror hon är blyg för att visa sig med någon kille inför allmänheten..min polare hade på G med henne och de var bara tillsammans där ingen såg dem... men jag är också blyg för har aldrig haft tjej förut så kan vara svårt första gången att ha kontakt med någon tjej överhuvudtaget.. alltså jag tänker på henne hela tiden men samtidigt så vill jag inte ha henne som flickvän :S varför känns det så ? Jag skäms också över att typ visa mig med en tjej inför mina kompisar för de håller typ på hela tiden osv de är jobbigt..
Har detta hänt någon av er eller händer detta bara mig?
Tacksam för svar![/b]
December 31, 2001
Om du lägger ihop allt ont som händer i världen och trycker in det i ett föremål så har du fått dig en kvinna.
Du ska alltså akta dig för quinnor.
Specielt den tysta försiktiga typen då man blir som en barnvakt åt dem då de inte kan ta sig för att hitta på något på egen hand.
September 13, 2007
alltså kan det vara så att hon leker svårfångad? för det verkar som det.. eftersom jag snackade med en tjej förut på msn som jag gav komplimanger osv och hon gillade mig och sa vad gullig du är, du verkar vara en speciell kille osv.. men denna tjejen är helt annorlunda hon bara säger typ "tack, okej hehe" efter jag gett henne fina komplimanger..
September 15, 2002
Finns minst 2 varianter. Antingen är hon väldigt blyg, vilket låter konstigt om hon använder webcam när hon chattar med dig. Eller så är det bara så att det är en tjej som gillar att känna sig uppskattad på msn men är inte intresserad av dig i verkligheten. Utan bara utnyttjar dig för att boosta sitt ego. Du känner henne borde veta bättre än mig. Du kan väl testa att gå rakt fram till henne nästa gång du ser henne och prata rakt till henne. Funkar ofta väldigt bra att erkänna någon mitt i en grupp. Gå fram och säg typ "Hej Anna-Lotta-Lisa vad har du för planer i eftermiddag ska vi träffas?" (måste verka självsäker!) Om du gör det på det viset helt öppen kommer ingen av dina polare vara så jobbiga. Frågar någon så säg som att du tycker du tycker hon är intressant, börja inte babbla om att du igentligen inte tycker om henne, det är som att måla en pricktavla på ryggen. Svårt att retas med någon som kan stå för sin sak och erkänna att man tycker att tjejen är cool/sexig/spännande eller vad det nu är du tycker om hos henne.
Ps. ett tips när du hälsar på henne säg tydligt hennes namn "Hej Astrid" öga mot öga, det osar självsäkerhet och mognad, går tjejerna igång på.
November 22, 2001
Death On Wings wrote: Om du lägger ihop allt ont som händer i världen och trycker in det i ett föremål så har du fått dig en kvinna.
Specielt den tysta försiktiga typen då man blir som en barnvakt åt dem då de inte kan ta sig för att hitta på något på egen hand.
Haha, sant.
Fast det e inte bara den försiktiga typen man blir barnvakt åt, det verkar som alla kvinnor totalt tappar förmågan att göra något på eget bevåg så fort de hamnar i ett förhållande.
August 21, 2005
Alltså, många (jag är en utav dem) vill hålla sitt "internet" liv på en kant, och sitt andra, "vanliga" liv på en annan kant. Iaf. när det kommer till t ex. MSN.
Jag gillar åtminstonde inte när kompisarna börjar snacka/fråga om saker jag skrivit på MSN. Vill hålla det för sig, liksom.
Nu är jag trött och måste skynda mig fort som fan till min Operativsystem-lektion... så mitt svar kanske inte var så givande ^^
//Gorian
January 21, 2004
Death On Wings wrote: Om du lägger ihop allt ont som händer i världen och trycker in det i ett föremål så har du fått dig en kvinna.
oj, så bitter!
för mig har det varit helt tvärtom. omotiverade grönsaker till pojkvänner är min erfarenhet 🙂
och jag tar det även som att du helst söker dig till annat än kvinnor då 🙂
1 Guest(s)