Kärlek - hjäälp ;)|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Kärlek - hjäälp ;)
Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
sp_UserOfflineSmall Offline
1155796
September 13, 2007 - 9:55 am
sp_Permalink sp_Print

Fia.B wrote: [quote=Death On Wings]Om du lägger ihop allt ont som händer i världen och trycker in det i ett föremål så har du fått dig en kvinna.

Du ska alltså akta dig för quinnor.

oj, så bitter!

för mig har det varit helt tvärtom. omotiverade grönsaker till pojkvänner är min erfarenhet 🙂

och jag tar det även som att du helst söker dig till annat än kvinnor då 🙂

Söker inte alls, det enda rätta man kan göra.

Jonatan Hertzberg
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1706
1155809
September 13, 2007 - 11:20 am
sp_Permalink sp_Print

YES! fan va jag har väntat på en sånhär tråd!!!!!!!!!!!!!!111111111111oneoneoneoneoneeleven...

nu ska jag först lägga fram mina fördommar, du är typ 15? 16? hon är rädd för pappa björn ska komma och hälsa på i lingonskogen... ahäunm alltså gå och prata med henne, och käfta lite. Sitta där på msn och köra någon sorts påhittad tease 😀

nääääeee antingen så får man ta tjuren vid hornen eller så gör du som jag och blir kompis med bambi

Image Enlarger

men egentligen är det rätt sött ändå, jag tycker man ska vara lite oskuldsfull och sen när det mörkar så blir man förvandlad till världens best.

om man nu skall vara seriös, vilket jag aldrig är, så är det ju en ide att skita i henne och kanske se vad hon gör? Du kan ju inte svansa efter henne för hon är trevlig på msn och inte i verkligheten. Börja snacka med någon annan brud istället, gärna öga mot öga, då kanske hon reagerar? öööhm eller så kör du med raka kort och bara snackar med henne rakt ut. Svar som "vet inte" finns inte. Annars tycker jag nog du ska fråga en tösabit om sånthär, jag tänker ju trots allt med mina nedre regioner och har ingen kunskap om kvinnor :/

lycka till iaf! <3

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1155814
September 13, 2007 - 12:07 pm
sp_Permalink sp_Print

De röda ögonen är verkligen pricken över i 😉

//Andreas

Dani
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1854
1155833
September 13, 2007 - 2:52 pm
sp_Permalink sp_Print

tiger007 wrote: haha hur fan ska jag lyckas knylla henne när hon knappt snackar me mig HAHA!! 😀 .. nä det är hon som skriver på msn för brukar camma me henne 😀 men fattar inte liksom varför hon inte vill prata i skolan lr så.. hon kollar iaf på mig typ hela tiden 😀

Fast det händer mig med. Senaste bruden jag stötte på dissade mig fett. Hon pratar gärna med mig, är allmänt gullig mot mig och smygtittar hela tiden. Verkligen knepigt beteende :roll:. Men där har vi en typisk kvinna...

Mitt råd är därför, likt Gilgamesh, skaffa klubba bonka ner, banga på och lämna....

Dry_Ice
Member
Medlem
Forum Posts: 2611
1156408
September 16, 2007 - 6:23 pm
sp_Permalink sp_Print

Tjejen jag blev kär i pratar överhuvud taget inte med mig längre. inte på msn eller något. Och vi har känt varandra sen vi var 2 år...

Blir galen

Hulto
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1662
1156412
September 16, 2007 - 6:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Usch, vad alla har kärleksproblem. Iofs så går det väl itne så jättebra för mig heller, men jag har "varit upptagen" med att komma över en annan den senaste tiden (oj, vad jag känner igen mig i vad vissa säger, just det, det visade sig att den tjejn inte var intresserad av mig).

Men iaf. Du kan inte lyckas om du inte försöker, därför ska du försöka. Var trevlig, självsäker, ödmjuk och allt sånt, du klarar det 🙂

Edit: Hur är det möjligt att jag inte sett den här tråden, den är ju flera dagar gammal 😕

Polekatt
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1135
1156440
September 17, 2007 - 6:34 am
sp_Permalink sp_Print

cry for attention!

tjejen är inte gnutta intresserad av dig, hon gillar bara att bli uppmärksammad när hon har tråkigt, hence de olika dagarna då hon ibland talar med dig på msn och ibland inte, samt att hon inte vill träffa dig i real life då hon antagligen antingen skäms för sina vänner eller inte vill veta av dig.

ge upp och leta annan. my advice.

best regards, pole

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1156467
September 17, 2007 - 9:12 am
sp_Permalink sp_Print

Får nog instämma lite i det Polekatt skriver. Om hon nu beter sig så här, ville hon sannorligen bara ha lite uppmärksamhet.

//Andreas

T0FFE
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 454
1156490
September 17, 2007 - 10:07 am
sp_Permalink sp_Print

Jag tycker det är ett måste att du jävlas med tjejen i fråga från alla oss här på NH 😀
Gå fram till henne på skolan och säg något i stil med
"Alltså jag har tänkt på det du sa om att vara mer än vänner men jag tror inte det skulle fungera... jag skulle hela tiden tänka på att jag kunde få bättre" wink

maedhros
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 845
1156491
September 17, 2007 - 10:13 am
sp_Permalink sp_Print

Det där med att alla här verkar ha tjejproblem, har inte det liiite med att göra att vi hänger på ett dataforum? wink

Dani
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1854
1156509
September 17, 2007 - 12:32 pm
sp_Permalink sp_Print

maedhros wrote: Det där med att alla här verkar ha tjejproblem, har inte det liiite med att göra att vi hänger på ett dataforum? wink

Eller så beror det på att vi har för höga krav. De flesta gillar ju bara dom tjejerna med störst meloner, tuff konkurrens för killarna.

Skulle vi nöja oss med en brud som väger 140kg med finnar och fett hår, ja då skulle ingen ha tjejproblem.

Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
1156527
September 17, 2007 - 1:58 pm
sp_Permalink sp_Print

Dani wrote: [quote=maedhros]Det där med att alla här verkar ha tjejproblem, har inte det liiite med att göra att vi hänger på ett dataforum? wink

Eller så beror det på att vi har för höga krav. De flesta gillar ju bara dom tjejerna med störst meloner, tuff konkurrens för killarna.

Skulle vi nöja oss med en brud som väger 140kg med finnar och fett hår, ja då skulle ingen ha tjejproblem.

Den som knullar allt knullar ofta wink

Json_81
Member
Medlem
Forum Posts: 7561
1156536
September 17, 2007 - 3:12 pm
sp_Permalink sp_Print

Death On Wings wrote: [quote=Dani][quote=maedhros]Det där med att alla här verkar ha tjejproblem, har inte det liiite med att göra att vi hänger på ett dataforum? wink

Den som knullar allt knullar ofta wink

Dessutom är det ju allmän kännedom att fula brudar är bättre i sängen eftersom de är tacksamma för att de får något :p

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 513
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL