September 15, 2002
Fixa till dig lite (gym, solarium, hårklippning, nya kläder etc) sen hittar du på något riktigt roligt typ en rolig resa som du kan skriva massor om på tex facebook prata med dina polare om. Ge fan i att bli någon tråkig deprimerad förlorare. Se till att ta ett steg framåt istället. Ett förhållande jag hade i min ungdom sket sig tror jag har det att tacka för hur mit liv blivit iaf fick jag många roliga minnen bara för att jag gav mig fan på att mitt liv skulle bli intresssant och spännande Även fast anledningen kanske inte är den korrekta så kan minnerna vara ljuva. Sen att tjejen ville komma tillbaka då jag inte längre var intresserad är faktiskt lite svårt att inte må bra över.
October 18, 2002
Polekatt wrote: hennes namn var johanna...
jag vet inte vad jag ska ta mig till, att älska någon så mkt, och helt plötsligt en dag, så är allt förstört, hon sa att hennes känslor har svalnat... svalnat....
jag gråter som om jag vore en bebis, vad är det här för skit.
just nu känns inte livet värt att leva... spare me the pain.. ohh please spare me the pain.
2 år åt h*****e, vårt liv, vår lägenhet, tusen foton av glada minnen, känns nu mera som en börda.
jag vet inte.... vad ska jag göra.... kom tillbaka till mig, snälla , snälla lämna mig inte..
jag klarar inte det här
Ändra 2år till 5år, så är det precis som för mig.
Men det är "bara att knata vidare"
Svårt och jobbigt som fan i början.
Men du tar dig igenom det.
Är över ett halvår sen detta hände mig, men saknar henne fortfarande då och då. Man har ju vant sig med att leva med tjejen.
Men snart är du på benen igen och är ute och jagar nytt kött 😉
June 11, 2001
Inträffade detta ganska direkt när du skrev? Var det pga av någon diskution eller gräl, eller vara det bara så att hon stack?
Om ni grälat, försök att ge till hennes fördel och säg "förlåt", även om det känns fel och till och med hovrätten skulle stå på din sida så kommer det vara ett problem som inte är värt för någon av er att ta upp igen.
Annars fundera ut någon händelse där du vet hon varit i den bästa situationen under erat förhållande, dock inte i sovrummet.
Har du bilder, eller något som kan antyda till denna händelse eller om du hittar något i någon butik, så sänd det med en bild där du visar din kärlek för henne med blommogram så kan det gå att läka.
January 8, 2005
nee var verkligen inte något gräl, vi har aldrig grälat knappt.
utan det var hon som sa "jag har tänkt" och sen kom nånstans "mina känslor har svalnat" och sen fick jag ur henne att hon inte ville vara ihop längre.
sen på kvällen så tog hon det nödvändigaste och åkte till hennes pappa.
hon fällde inte en tår, däremot såg hon ledsen ut, och jag har pratat med henne i telefon igår, och hon sa att hon hade "väldig ångest". men jag tror inte det finns nån chans att vi ska bli ihop igen, för hon verkar ganska klar med det hela.
funderar på hur mkt man ska kämpa, menar älskar hon inte mig, då finns det väl ingen mening.
men jag tänker också att varför bara ge sig, måste man inte kämpa ?
jag är så förvirrad.
Polekatt wrote:
funderar på hur mkt man ska kämpa, menar älskar hon inte mig, då finns det väl ingen mening.
Där slår du huvet på spiken i mina ögon.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 27, 2002
Folk verkar väldigt övertygade om att det inte finns något att kämpa för.
Min tjej tog en paus (=lämnade mig) efter två år i förhållandet. Jag kämpade och kämpade.
Jag tänkte igenom mina misstag även fast hon inte uttryckte dem åt mig.
När jag hade lyckats få tillbaka henne var jag en ny människa och sedan dess har vårat förhållande varit bättre än någonsin. Detta var två år sedan.
Hennes känslor har svalnad av en anledning, men du är personen hon en gång älskade och hon kan göra det igen.
Men jag ska inte säga åt dig vad du ska göra, gör det du mår bäst av. Känner du att det finns hopp så ska du kämpa för det.
Delph1 wrote: OM han ska supa till ska han väl ändå göra det på något som inte smakar hästpiss?
//Andreas
Klaga nu inte på Dehman när han för en gång skull skriver något läsvärt..
Jack Daniels är en dryck för män med stora tuvor med hår på bröstet, fast du kanske inte ser dej som en sådan?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 7, 2005
jag trodde hans dator hade dött först. Första tanken var SHIT NEEEJ INTE DATORN! sen en tjej herregud finns flera fiskar i havet. Alla vet att kärlek är bara skit. Spara allt du har med henne du kommer vilja ha det inte nu men om 2-3 år så 100% . Du lär ha en fin tös som du kommer "vara mer kär i " om några månader du dör inte.
November 27, 2003
ilg@dd wrote: Klaga nu inte på Dehman när han för en gång skull skriver något läsvärt..
Jack Daniels är en dryck för män med stora tuvor med hår på bröstet, fast du kanske inte ser dej som en sådan?
Nja inte mycket fysiskt hår på bröstet här, men jag tycker verkligen Jack Daniels smakar riktigt illa i jämförelse med whiskey (eller whisky för den delen) från våra nära grannöar i väst.
Det är nästan exakt samma sak som att jämföra Budweiser med sydtysk eller tjeckisk öl.
//Andreas
Delph1 wrote: Nja inte mycket fysiskt hår på bröstet här, men jag tycker verkligen Jack Daniels smakar riktigt illa i jämförelse med whiskey (eller whisky för den delen) från våra nära grannöar i väst.
Det är nästan exakt samma sak som att jämföra Budweiser med sydtysk eller tjeckisk öl.//Andreas
Whiskey, whisky.. Vilket som..
Det enda av dessa jag undviker är de förfärliga skotska sorterna som mestadels bara stinker och smakar vedervärdig finkelolja. Irländsk funkar ganska bra. Inte för att det intages speciellt mycket av någon spritsort alls nu för tiden.
I yngre dar umgicks jag dock en hel del med mina vänner Jack Daniels och Jim Beam med vilka jag kom bra överens.
Smaken är som baken vare sej det gäller öl, whiskey eller annan alkoholhaltig dryck eller random dryck/fast föda med smak på.
Att göra snobberi på drycker känns bara fånigt, vi vet väl alla vad majoriteten är ute efter med sitt drickande.
November 27, 2003
ilg@dd wrote: Whiskey, whisky.. Vilket som..
Det enda av dessa jag undviker är de förfärliga skotska sorterna som mestadels bara stinker och smakar vedervärdig finkelolja. Irländsk funkar ganska bra. Inte för att det intages speciellt mycket av någon spritsort alls nu för tiden.
I yngre dar umgicks jag dock en hel del med mina vänner Jack Daniels och Jim Beam med vilka jag kom bra överens.
Smaken är som baken vare sej det gäller öl, whiskey eller annan alkoholhaltig dryck eller random dryck/fast föda med smak på.
Att göra snobberi på drycker känns bara fånigt, vi vet väl alla vad majoriteten är ute efter med sitt drickande.
Snobberi vet jag inte, jag tycker bara att det ska smaka vettigt och eftersom det finns saker som smakar bättre ser jag ingen anledning att dricka JD 😉
Sen anser jag mig inte anhöra majoriteten heller för den delen 😉
//Andreas
1 Guest(s)