Delph1 wrote: Snobberi vet jag inte, jag tycker bara att det ska smaka vettigt och eftersom det finns saker som smakar bättre ser jag ingen anledning att dricka JD 😉
Sen anser jag mig inte anhöra majoriteten heller för den delen 😉
//Andreas
Som sagt var, smaken är som baken, delad..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 18, 2003
3 år och 10 månader. Tog slut för ett halvår sedan.
Vet hur det känns, livet är totalt värdelöst och finns inget som kan göra en glad... Dock så träffade jag en nya flicka som jag verkligen klickade med, men hon hade pojkvän..
Så nu sitter man här, utan flicka och med ett sjuhelvetes tråkigt plugg.
Vet att det inte är till någon tröst, men... "Flickvänner kommer flickvänner går, men en polare han består".
Ring lite barndomskompisar /tighta kompisar och bara häng. Är ett helvte att vara ensam...
January 8, 2005
Status update...
Förvirrad som fan!
Hon kom hem igår till mig för att prata, vi skulle reda ut hur vi kände och hur vi skulle göra, hon berättade att hon inte hade några känslor kvar etc, och att hon hade gärna bytt plats med mig etc.
Hon ville inte bo hos sina föräldrar, så efter mycket tvekan sa vi att hon skulle testa bo kvar över helgen och se om jag klarade det, trots allt mår jag bättre när hon är där än när hon inte är det.
sen låg vi i sängen och pratade om allt möjligt i timtal, och helt plötsligt så tog hon initiativet och blev intim.
jag förstår ingenting, vad betyder det här, fick hon känslor tebax för en stund, eller ? hon sa innan dess att hon inte ville lura mig och bara gå som om allt var som vanligt.
jag kan säga att både jag och hon sa att vi kände oss som 14 år igen, det var som om vi var främlingar. men är detta bara en illusion, något som absolut inte har någon inverkan på någonting ?
jag är så förvirrad så jag håller på att dö, dock är jag ju inte lika deprimerad, men det känns lite som att jag skjuter upp det om det visar sig att det bara var en impuls :(.
allt är så svårt.
November 27, 2003
Du måste nästan ta ett ställningstagande. Hon kan inte både ha kakan och äta av den.
Inget ovanligt att hon fortfarande bryr sig om dig bara för att hon inte älskar längre, men det är nog viktigt att sätta upp gränser.
Du ska inte låta henne göra dig mer förvirrad så du mår ännu sämre.
//Andreas
April 13, 2004
ilg@dd wrote: Klaga nu inte på Dehman när han för en gång skull skriver något läsvärt..
Jack Daniels är en dryck för män med stora tuvor med hår på bröstet, fast du kanske inte ser dej som en sådan?
Det var ju för väl att man inte har detta då, så man slipper giftet, för burbon kommer aldrig att vara gott 😎
1 Guest(s)