December 30, 2003
Hej...jag blev dumpat i måndags...hon "orkade" inte vara tillsammans med någon på ett tag...så hon hon och jag tog en paus, men nu har hon kärat ner sig i en annan kille....vad ska jag göra? Vänta eller skita i henne, vänta tills deras föhållande spricker? förslag? // en förstörd Kwansa...jag vet att det inte har med data och göra...men iaf..
April 20, 2002
Jag tror det är bäst att försöka lägga detta bakom dig och leta ny tjej.
Det kan vara svårt, jag vet, men har hon hittat en annan ska du inte sitta och vänta och hoppas på att det blir slut. Då kommer du bara fortsätta må dåligt.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
August 18, 2003
aj då, har varit med om det där jag me... fy fan säger jag bara.
erfarenheten säger ju att man kommer över det o man kommer o hitta nån annan, det är ju bara en tidsfråga, så skit i henne, finns fler fiskar i sjön, o man ska väl kanske passa på o leka lite medan man e singel =P
men jag vet att det inte känns så när man sitter där, men va kan man säga. kvinnor är ett konstigt släkte.
March 20, 2003
kwansa wrote: Men det var som senast i onsdags kväll hon älskade mig...menmen...får väll gå vidare...hon får väll höra av sig om hon vill ha tillbaka mig..
Och hon har en ny på måndag? Du är bra blåögd, släpp hörnstolpen och kom in i matchen.
Visst kan man deppa ett tag men om inte hon gör det, varför skall du göra det?
January 22, 2003
Tänk som såhär: Nu får du mer tid över till datorn 😉
Och om hon säger att hon inte orkar vara ihop med nån ena dagen och kärar ner sig i nån annan snubbe ett par dagar senare så är hon bara feg som inte vågar säga vad hon egentligen tycker.
Skit i henne, hon verkar inte vara nåt bra kap. Du är värd nåt bättre!
March 10, 2002
Blekingen wrote: [quote=Dehman]De senaste tre åren har jag bara varit olyckligt "kär". Det tar ett tag att komma över. Men det går över. 😉 När jag mår dåligt i själen så köper jag lite hårdvara så blir jag glad. 😉
3 år? Usch, det satte saker i perspektiv...
Man vänjer sig. 😉
3 Guest(s)