February 12, 2003
Vad säger man när man ska säga till någon man har känt i 4 år att man har vissa känslor för henne?
Hade vi inte varit kompisar så länge så hade det ju inte varit några problem men nu när vi har det så kan ju det riskera våran vänskap!
Behöver hjälp av en guru eller nått :-)!
Förslag tack!
February 12, 2003
December 7, 2001
x-per wrote: Vad säger man när man ska säga till någon man har känt i 4 år att man har vissa känslor för henne?
Hade vi inte varit kompisar så länge så hade det ju inte varit några problem men nu när vi har det så kan ju det riskera våran vänskap!
Behöver hjälp av en guru eller nått :-)!Förslag tack!
säg: "ja är jue bara en vanlig datanörd som har inga intressen men ja vill jue skaffa ett... dvs dig 😀 (klyftigt va? ) så ja undrar om du skulle kunna hjälpa till me de lr måste ja fortsätta me all pr0n?"
September 12, 2001
[NH wrote: Noddan]Jag skulle dra ut och fika eller nånting, och säga det då.. inte bara på en rast i skolan eller någonting, utan lite speciellt iallafall. Det skulle jag iaf göra om det skulle vara så.
Men det behöver ju inte du göra inte...
Dom bara hänger efter dej ju din attans don juan 😛
May 11, 2002
June 19, 2002
skiroy wrote: [quote=[NH]Noddan]Jag skulle dra ut och fika eller nånting, och säga det då.. inte bara på en rast i skolan eller någonting, utan lite speciellt iallafall. Det skulle jag iaf göra om det skulle vara så.
Men det behöver ju inte du göra inte...
Dom bara hänger efter dej ju din attans don juan 😛
Åååh tack skiroy
Men du vet väl att jag är dig för alltid trogen?
x-per wrote: Vad säger man när man ska säga till någon man har känt i 4 år att man har vissa känslor för henne?
Behöver hjälp av en guru eller nått :-)!Förslag tack!
Ojojoj... det är aldrig lätt med såna här grejer. 😀
Måste erkänna att man suttit i en liknande sits fast 20ggr värre men det vågar jag inte dra upp här.. vet att vissa nog skulle utnyttja det på bästa sätt... :wide:
Det är ju lite gambling med vänskapen så man får vara beredd på att det kan bli lite knakigt om det inte går som man vill. Fast det är nästan värst om ni blir tillsammans.. alltså mest då om ni gör slut för då kan det bli mycket svårt att få vänskapen att hålla. 🙁
Lycka till i alla fall!
//The love doctor over and out 8)
Tekniknörd som gillar att träna.
June 3, 2001
Fråga eller sök här: http://www.drsingle.com
Måste säga att den e rätt bra.
§6. Var inte för trevlig!
Det misstaget gör jag hela tiden. 😡
February 12, 2003
Anton aka [NH]Woxxman Ja det kan ju bli lite problem om man blir ihop och sen gör slut men vi tyckte om varandra enormt mycket innan jag fick känslor för henne så jag tror eller rättare sagt vet att vi skulle vara vänner även om vi gjorde slut!
Aja ska berätta för henne vad jag tycker nån dag snart!
Jag upplyser er om vad jag sa så ni också kan vara en Doan Juan =)
Tack för hjälpen alla!
1 Guest(s)