April 26, 2003
June 3, 2001
Callister wrote: [quote=Jiggly]Eller så klämmer du av den här raggningsrepliken:
"När jag var liten fick jag välja mellan att vara fruktansvärt bra i sängen eller att ha bra minne, vad jag valde kommer jag inte ihåg... " 🙄
Hur kommer du då ihåg att du fick väljà?
Han har det tatuerat på ena skinkan.
November 26, 2002
Mind wrote: [quote=Smirnoff]Tycker att Minds var allra bäst..
Ska testa..
ye, /me leet luve hax0r.
du bara måste dra hela historien i denna tråden sen 😛
Nu blir jag besviken. Jag tittar på förra sidan för att se vad du har hittat på för trams nu, och gissa om jag blir ledsen när jag ser ditt svar 🙁
March 5, 2002
[NH wrote: Noddan][quote=skiroy][quote=[NH]Noddan]Jag skulle dra ut och fika eller nånting, och säga det då.. inte bara på en rast i skolan eller någonting, utan lite speciellt iallafall. Det skulle jag iaf göra om det skulle vara så.
Men det behöver ju inte du göra inte...
Dom bara hänger efter dej ju din attans don juan 😛
Åååh tack skiroy
Men du vet väl att jag är dig för alltid trogen?
din slampa!! är du otrogen nu IGEN
:bgrin:
October 28, 2002
Mind dom där drar man jue bara på dom mindre seriösa tillfällena. att köra en sån nu är det sista han bör göra!
4 år, då ska man inte bara köra en sån snabb och försöka skämta bort det...
gör lite seriösa grejjer med henne, bio bara ni 2, middag, film mm mm...
Strula inte med henne på fyllan eller ngt, det kanske funkar då men det blir bara skit sen
December 7, 2001
x-per wrote: Haha ok vilka bra tipps! Diggar peppe20 tipps mest =)
Hmm jaja får la se hur det går!
ja är mycket avanserad på detta området :bgrin:
om de går fel lr om hon säger att hon ska vänta lite (2-3 veckor) så är de bara att börja lyssna på KENT! :cy:
kent och en Jpeg på Alexandra som hon hette höll mig KÄR i 4-5 veckor :bgrin: (ja vet att ja e udda 😮 )
1 Guest(s)