February 12, 2003
Jag va på vivo i Tullinge C, och skulle köpa en färdig baguette idag...
Det var den sista gången jag ens kom att tänka på att köpa nåt där...
Jag tog upp en baguette, och gick mot kassan, men så ändrade jag mig, och gick och lämnade tebax den där jag tog den, och gick till kassan, och genom en stängd...
Sedan när jag väl kommit ut från kommer det en kärring och grabbar tag i mig och undrar var mackan jag gick med tog vägen...
Jag sa att jag inte hade den, eftersom jag lämnat tebax den, men kärringjäveln vägrade tro på det...
Så hon ville så förbannat visitera mig, och jag hade igentligen inget att välja på, (eller jo, jag kunde ha skitit i henne)...
Sedan konstaterade hon att jag inte hade något, och då blev jag ännu mer irriterad och undrade om hennes rättigheter att göra så (De är inga, givetvis...)
Då vände hon på klacken och gick...
Farsan och jag ska dit o snacka med dom jävlarna imorrrn...
Har ni några liknande erfarenheter?
(Jag är så trött att jag är dyslektiker idag...)
March 20, 2001
AMD_RULEZ wrote: Jag va på vivo i Tullinge C, och skulle köpa en färdig baguette idag...
Jag tog upp en baguette, och gick mot kassan, men så ändrade jag mig, och gick och lämnade tebax den där jag tog den, och gick till kassan, och genom en stängd...
Sedan när jag väl kommit ut från kommer det en kärring och grabbar tag i mig och undrar var mackan jag gick med tog vägen...
Jag sa att jag inte hade den, eftersom jag lämnat tebax den, men kärringjäveln vägrade tro på det...
Så hon ville så förbannat visitera mig, och jag hade igentligen inget att välja på, (eller jo, jag kunde ha skitit i henne)...
Sedan konstaterade hon att jag inte hade något, och då blev jag ännu mer irriterad och undrade om hennes rättigheter att göra så (De är inga, givetvis...)
du skulle ha sagt åt henne att du ville ha nått om hon skulle få visitera dig om du inte hade mackan på dig. Vet en snubbe som vart misstänkt för snatteri och dom tog han på vägen ut från affären och han sa att om jag får den dära läsken så får du visitera mig. Självklart så hade han inget och fick läsken. 😀
September 8, 2003
July 26, 2003
det där är faktiskt brotsligt, du får inte haffa någon och verkligen inte visitera någon om du inte är säker att personen har snattat då kan du åka dit för ärokränkning eller likn. Vakter på köpcentrum tar det därför väldigt försiktigt, dom haffar inte någon om dom inte är helt säkra.
July 14, 2003
Dom har ingen rätt att visitera någon, men däremot poliser har det (kanske väktare oxo, vet ej..)
Det hon skulle ha gjort var att ringa polisen och de hade fått göra en utryckning och visiterat dig och sedan konstaterat att du inte hade snott något...vore kul att se kärringens min efter det...
August 15, 2002
AMD_RULEZ wrote: Jag va på vivo i Tullinge C, och skulle köpa en färdig baguette idag...
Haha ska du och PAPPA dit? Hur gammal är du, 13?
1 Guest(s)