August 15, 2002
GooGeL wrote:
Haha ska du och PAPPA dit? Hur gammal är du, 13?
Brukar du aldrig hjälpa din Mor / Far att handla? 😮
mjo kan hålla med, dem är riktiga gammel gäddor 👿aja, kräv en miljon från butiken :p
Eh nej, jag bor själv. För det andra så skulle de ju inte handla utan snacka.
August 15, 2002
PaiN wrote: [quote=spartacus][quote=AMD_RULEZ]...
Haha ska du och PAPPA dit? Hur gammal är du, 13?
Haha, det var ju jätte roligt!
På tal om roliga och lustiga saker; är det din 12 åriga pojkvän som sitter och doar på din avatar-plats?
OT. Jätteroligt är ett ord.
ONT. Nästan, det är ditt ex.
August 15, 2002
Catstyle wrote: Det var mycket roligt. Det var extremt roligt. Det var jätte roligt.
Man kan skriva jätte roligt.
Läs på lite själv innan du märker ord.
Du kanske ska gå ut gymnasiet innan du börjar tjafsa. Ja det klart man kan skriva jätte roligt, man kan skriva mo bil också, men det är fel.
October 11, 2002
spartacus wrote: [quote=Catstyle]Det var mycket roligt. Det var extremt roligt. Det var jätte roligt.
Man kan skriva jätte roligt.
Läs på lite själv innan du märker ord.
Du kanske ska gå ut gymnasiet innan du börjar tjafsa. Ja det klart man kan skriva jätte roligt, man kan skriva mo bil också, men det är fel.
Ja men nu var det ju inte mo bil vi pratade om, utan jätte roligt och du erkände ju själv att det gick att skriva så, eller hur?
Äsch, tillbaka till topic..
October 27, 2001
OT. Jätteroligt är ett ord.
ONT. Nästan, det är ditt ex.
Haha, jag är inte intresserad av minderåriga, så du har nog förstått din lilla pojkvän fel. Han pratade säkert om någon annan. 🙂
Jätteroligt - ett ord? Om du ska kontra med en ordmärkning kan du väl peka på något som jag har stavat/skrivit fel, inte bara skryta med att du kan stava fel och vara stolt över det.
Tillbaks till topicen:
Hur går det med "kärringen"?
Har ni snackat med henne? Vad säger hon? 😛
2 Guest(s)