December 5, 2001
Jontez wrote: [quote=Sardaukar][quote=DoN]Plugga kan man inte göra. đ Det Ă€r bĂ€ttre att försöka köra dator med vĂ€nster hand istĂ€llet 8)
Hmm inget tempo i vĂ€nstern precis đ
Min vÀnster Àr nÀstan snabbare Àn höger nu med ett Ärs trÀning 8) 8)
JassÄ? Aja dÄ Àr d vÀl bara Ä börja trÀna dÄ...i quess
February 11, 2003
Sardaukar wrote: [quote=Twinsen]Masturbera med vĂ€ster eller skaffa flicka? đ
VĂ€nstern Ă€r ju sĂ„ svĂ„rkontrollerad. đ
Ăsch inge bra pĂ„ tv juh...Ă€sch det funkar men kan knappast spela nĂ„gra fps...aja fĂ„r vĂ€l plugga lite istĂ€llet dĂ„
Ăr högerhĂ€nt men lyckades Ă€ndĂ„ nĂ€stan skĂ€ra av mig höger pekfinger i en arbetsrelaterad olycka för ett par Ă„r sedan. HögernĂ€ven i gipspaket i tvĂ„ mĂ„nader. DĂ„ fick vĂ€nstern rycka in och sköta ALLT! đ
Nöden har ingen lag... 8)
December 5, 2001
mr_murtaugh wrote: [quote=Sardaukar][quote=Twinsen]Masturbera med vĂ€ster eller skaffa flicka? đ
Ăsch inge bra pĂ„ tv juh...Ă€sch det funkar men kan knappast spela nĂ„gra fps...aja fĂ„r vĂ€l plugga lite istĂ€llet dĂ„
Ăr högerhĂ€nt men lyckades Ă€ndĂ„ nĂ€stan skĂ€ra av mig höger pekfinger i en arbetsrelaterad olycka för ett par Ă„r sedan. HögernĂ€ven i gipspaket i tvĂ„ mĂ„nader. DĂ„ fick vĂ€nstern rycka in och sköta ALLT! đ
Usch dĂ„...det dĂ€r lĂ€t inte sĂ„ kul. đ
February 11, 2003
Sardaukar wrote: [quote=mr_murtaugh][quote=Sardaukar][quote=Twinsen]Masturbera med vĂ€ster eller skaffa flicka? đ
Usch dĂ„...det dĂ€r lĂ€t inte sĂ„ kul. đ
Nej, men som den slitna frasen ursprungligen myntad av Goethe lyder:
- Det som inte dödar dig gör dig starkare! :trans:
November 4, 2001
Jontez wrote: [quote=Sardaukar][quote=DoN]Plugga kan man inte göra. đ Det Ă€r bĂ€ttre att försöka köra dator med vĂ€nster hand istĂ€llet 8)
Du gör det ju bara en gÄng per Är! Fast du kanske han lÀra dig pÄ en gÄng?
Jag har lÀst att man löper större risk för cancer i testiklarna om man inte gör det ofta, bÀst att ta igen 5 Är jonte...
January 15, 2002
chrippaz wrote: [quote=Jontez][quote=Sardaukar][quote=DoN]Plugga kan man inte göra. đ Det Ă€r bĂ€ttre att försöka köra dator med vĂ€nster hand istĂ€llet 8)
Du gör det ju bara en gÄng per Är! Fast du kanske han lÀra dig pÄ en gÄng?
Jag har lÀst att man löper större risk för cancer i testiklarna om man inte gör det ofta, bÀst att ta igen 5 Är jonte...
Nu underdriver (Finns de nÄgon som heter sÄ?) du rejÀlt! TÀnkte inte gÄ in exakt pÄ hur mÄnga gÄnger i veckan, men mer Àn 1 gÀng per Är kan jag dÄ lova!!
3 Guest(s)