September 8, 2003
Sardaukar wrote: Spelade innebandy idag och åkte på en riktigt skön slashing på högra handen. :bash: Inte nog med det...jag är högerhänt och det gör fortfarande ganska ont. Jag sitter nästan hela dagarna vid datorn. Mitt problem kan ni nog räkna ut. Vad gör jag?!? :cy:
spelade oxå bandy idag, gjorde ett snyggt mål..
February 11, 2003
Hauk wrote: murtaghu vad är det för fel på BUD eller nastro!? 😛
Om sanningen ska fram... öl som öl, tycker jag. Same shit different coulor. Blir dålig av all bärs. Tror det är nånting i den jag inte tål. Spelar ingen roll om jag dricker en bira eller åtta på raken, mår lika illa ändå.
Dricker knappt sprit över huvudtaget. Hade en liten incident förra hösten. hamnade på sjukan i två dygn, fick skallen i scannad (de letade efter tecken på epilepsi, men hittade inget). Sen är jag "rekommenderad" att inte dricka sprit alls resten av livet. Riskerar hjärn-skador säger dom, men de vette fan, jag tror dom bara försöker skrämma mig. Skit samma, nu har man en lysande ursäkt om inte känner för att supa loss.
Nej bira är ingen favorit, då tittar jag hellre i västerled till de skotska öarna och de förädlade form av korn de fram ställer där. Ahhh, skiter i vad doktor-tomtarna säger ingen kommer ivägen för mig och en lagom tempererad Bowmore, med en rejäl eftersmak av tjära och torvmosse. :bgrin:
December 5, 2001
riot wrote: [quote=Sardaukar]Spelade innebandy idag och åkte på en riktigt skön slashing på högra handen. :bash: Inte nog med det...jag är högerhänt och det gör fortfarande ganska ont. Jag sitter nästan hela dagarna vid datorn. Mitt problem kan ni nog räkna ut. Vad gör jag?!? :cy:
spelade oxå bandy idag, gjorde ett snyggt mål..
Förra gången var jag i storform. Gjorde typ 6-7 riktigt snygga mål. Bl.a. ett slagskott rakt upp i krysset 😀
January 28, 2003
Sardaukar wrote: [quote=Twinsen]Masturbera med väster eller skaffa flicka? 😉
Vänstern är ju så svårkontrollerad. 🙄
Äsch inge bra på tv juh...äsch det funkar men kan knappast spela några fps...aja får väl plugga lite istället då
omväxling förnöjer 😉
jo, man löper större risk att få cancer i bollarna om man int etömmer då och då..
dock så ä det mycket trevligare när någon av kvinnligt kön hjälper en 🙄
2 Guest(s)