October 26, 2003
AlltsĂ„.. hĂ€r Ă€r man ensam hemma eftersom Mamma o Styvfar stuckit pĂ„ kryssning.. och Lillebror Ă€r ivĂ€g med massa kompisar.. och vad gör jag?.. IstĂ€llet för att bjuda hit alla kompisar osv. sĂ„ STĂDAR jag! Har tagit mig 4 dagar att stĂ€da i ordning.. massa skrĂ€p som ja ska orka ut till soprummet med oxĂ„!.
nÀ.. skÀrpning Bubblan!
aja, nu.. va ska göra? har inga pengar. Àr med andra ord fast hÀr hemma. :blink: har iofs dipp och chips hemma men va fan.. sen dÄ?.
hjĂ€lp? đ
dags för disken...
September 29, 2003
October 26, 2003
jo.. ja har ju NH.. đ hm..
robinson.. nope.. skulle inte tro de..
gta.. njae.. min burk Ă€r för dĂ„ligt för de.. den klarar inte nĂ„gra spel just nu tyvĂ€rr.. đ
och pojkvĂ€nnen.. ja var har ja honom?.. han e hemma hos sig just nu.. tyvĂ€rr.. đ
som sagt.. uttrÄkad.. nÀe.. inte alls..
October 26, 2003
macrus wrote: Skapa fest! đ
Dra dit polare o festa gĂ€rnet! đ
tyvĂ€rr sĂ„ Ă€r de sĂ„ att nĂ€r man bor i Nora mĂ„ste man planera en fest minst 24 timmar i förvĂ€g.. (med tanke pĂ„ att de inte bor sĂ„ mĂ„nga polare hĂ€r).. annars sĂ„ brukar ja ha rĂ€tt bra fester.. đ
December 25, 2000
stormaz wrote: Kolla pÄ film, lÀr ju va det vettigaste man kan göra en Lördag kvÀll nÀr man Àr pank, ska iaf jag göra.
Speciellt om man har chips och dipp hemma, fan vad jag skulle vilja ha det nu sÄ man kunde sÀtta sig och njuta av en film medan man ÄterhÀmtar sig frÄn gÄrdagen.
May 10, 2003
BubbleAng3L wrote: AlltsĂ„.. hĂ€r Ă€r man ensam hemma eftersom Mamma o Styvfar stuckit pĂ„ kryssning.. och Lillebror Ă€r ivĂ€g med massa kompisar.. och vad gör jag?.. IstĂ€llet för att bjuda hit alla kompisar osv. sĂ„ STĂDAR jag! Har tagit mig 4 dagar att stĂ€da i ordning.. massa skrĂ€p som ja ska orka ut till soprummet med oxĂ„!.
nÀ.. skÀrpning Bubblan!
aja, nu.. va ska göra? har inga pengar. Àr med andra ord fast hÀr hemma. :blink: har iofs dipp och chips hemma men va fan.. sen dÄ?.
hjĂ€lp? đ
dags för disken...
SjĂ€lv blir jag bara glad nĂ€r jag Ă€r ensam hemma (dem fĂ„ gĂ„nger det hĂ€nder). Brukar dra igĂ„ng nĂ„n film eller nĂ„tt. StĂ€dar gör jag aldrig đ .
November 9, 2002
BubbleAng3L wrote: IstĂ€llet för att bjuda hit alla kompisar osv. sĂ„ STĂDAR jag!
VA?????!!!! Ăr oxĂ„ sjĂ€lov hemma eftersom mor o far e i thailand 2 weeks đ stĂ€dar gör man dagen innan dom kommer hem ffs!! Förresten sĂ„ behöver jag i princip bara stĂ€da dĂ€r jag varit, dvs. mellan datorn, stereo och kylen.... đ
October 26, 2003
Xuestor wrote: [quote=BubbleAng3L]IstĂ€llet för att bjuda hit alla kompisar osv. sĂ„ STĂDAR jag!
VA?????!!!! Ăr oxĂ„ sjĂ€lov hemma eftersom mor o far e i thailand 2 weeks đ stĂ€dar gör man dagen innan dom kommer hem ffs!! Förresten sĂ„ behöver jag i princip bara stĂ€da dĂ€r jag varit, dvs. mellan datorn, stereo och kylen.... đ
nej men.. jag stÀdade bara mitt rum.. skulle jag stÀda Ät mamma? nÀr dom bara Àr borta över natten.. nej nej.. men en storstÀdning tar ungerfÀr 3-4 dagar i mitt rum.. *s*.
1 Guest(s)