January 12, 2004
http://www.aftonbladet.se/vss/.....96,00.html
Han dömdes till livstid för mordet på den lilla flickan.
Nu har någon hackat in hennes namn i mördarens panna, fotograferat honom och skickat ut bilden på nätet.
:)R
July 27, 2002
Jag tycker det var rätt åt honom men en annan del av mig tycker det här var fel. Vet vi hur länge han suttit där? Han kanske har ångrat det sedan dagen efter mordet? Detta kanske gör att han inte släpps fri som en rehabiliterad fånge. Förbehåller mig rätten att ignorera svar på detta inlägg, hänvisar till första meningen isf. 8-[
Nu såg jag iofs att det var livstid och usa, alltså troligtvis livstid på riktigt.
Helt rätt.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 1, 2005
Hur kunde han bli tatuerad från första början? Var han knockad eller fasthållen? Annars skulle man väl veta vilka som gjort det? Eller var han fasthållen och helt enkelt låter bli att skvallra? Det tar ju ett tag dessutom att tatuera in den där texten. Artikeln väcker mer frågor än svar alltså.
June 30, 2001
davidhellmyrs wrote: Verkar ju stämma att barn- förbrytare inte är så högt uppskattade i de amerikanska fängelsena (hur stavas det ordet?).
brytt sig.
Det är de inte i något lands fängelser. Det är väl därför man inte slänger in pedofiler i fängelser. Där blir de inte särskillt långvariga 🙂
December 31, 2001
Mathias wrote: [quote=davidhellmyrs]Verkar ju stämma att barn- förbrytare inte är så högt uppskattade i de amerikanska fängelsena (hur stavas det ordet?).
brytt sig.
Det är de inte i något lands fängelser. Det är väl därför man inte slänger in pedofiler i fängelser. Där blir de inte särskillt långvariga 🙂
Pedofiler kan ju få uppleva lite "Man loving" där inne 😀
August 11, 2005
Tycker det både är rätt och lite fel...
Gubben har dödat en flicka (=fel) och sitter i finkan (=rätt) och blir utsatt för det där (=rätt och lite fel).
Men de andra som gjort detta har knappast kommit dit de befinner sig genom att ge folk blommor, de måste ju också ha gjort något... Så vad ger dem rätten att göra så mot en som sitter av och tjänar sitt straff?
kan förstå att hämnd kan vara skönt, men då ska den banne mig utföras av "rätt" person. Hade det varit hennes farsa som gjort det, då hade jag tyckt det var rätt som fan, men verkligen inte när det är andra (mördare?) som gör det...
February 17, 2004
Tycker det är helt galet. Varför straffa någon ännu mer för vad han har gjort. Räcker det inte med livstid tillsammans med de värsta typerna man kan tänka sig? Tror han ångrar sig fett för vad han gjorde, kanske var det ett hjärnsläpp han fick, vad vet jag. Straffa någon fler än 1 gång är ju löjligt och onödigt. Hans brott är det inget att snacka om, men han fick ju livstid för det så..
/Dani
1 Guest(s)