August 8, 2003
Hundar är faktiskt rätt tråkiga, så satans inställsamma att man kräks på det tillslut. Har rätt mycket erfarenhet av hundar då mina föräldrar hade många olika raser ända från att jag föddes tills att jag flyttade hemmifrån. Tror föresten varenda släkting jag har har eller har haft hund, kanske med något undantag.
Katter är roliga, egensinninga och påhittiga.
Roligast är dock papegojor (har själv en grå jako). Alltid lekfulla och hittar på sattyg.. Betydligt intelligentare än hundar/katter också, på gott och ont såklart..
December 11, 2002
Vurt wrote: Hundar är faktiskt rätt tråkiga, så satans inställsamma att man kräks på det tillslut. Har rätt mycket erfarenhet av hundar då mina föräldrar hade många olika raser ända från att jag föddes tills att jag flyttade hemmifrån. Tror föresten varenda släkting jag har har eller har haft hund, kanske med något undantag.
Katter är roliga, egensinninga och påhittiga.
Roligast är dock papegojor (har själv en grå jako). Alltid lekfulla och hittar på sattyg.. Betydligt intelligentare än hundar/katter också, på gott och ont såklart..
hahahaha
March 11, 2003
Katt. Jag gillar båda, men hundar är rätt besvärliga. Man måste alltid hålla sig till schemat med en hund. Det skall promeneras och matas och gullas och tränas. Om man bor själv tar en hund alldeles för mycket av ens tid.
Katter är självgående och mer individuella. På gott och ont.
3 Guest(s)