May 17, 2001
June 17, 2001
On 2001-11-02 00:16, -ChaoS- wrote:
Kazaa är slött!Tacka vet jag en fin BBB hub på DC. Där kan man hitta många hemgjorda låtar och bilder och tanka dessa fort.
Har du inte hittat funktionen "Find more sources to download" eller?
Detta gör ju att om många har just denna "saken" så laddar man ju ner från fler på samma gång. MAXAD BANDBREDD!!!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
April 26, 2001
On 2001-11-02 01:16, Finnstam wrote:
vart får man tag på Morpheus ?
July 3, 2001
On 2001-11-02 21:28, mp3jojje wrote:
On 2001-11-02 10:25, ksw wrote:
hmmm jag använder inte DC man hittar aldrig något, dessutomc har dom en j**la massa limits, vem fan har 45GB grejer att dela ut?men det har väl alla
trodde jag också ...vill man leka med dom stora pojkarna så måste man ju ha det.
October 10, 2001
On 2001-11-08 20:55, shlumpen wrote:
Kazaa såklart!
rigor morpheus e asslött på en 167a.ps. för er som inte fattar är rigor mortis engelska för likstelhet. ds.
Rigor mortis är latin.
Det är inte engelska men har som väldigt många andra latinska ord och uttryck blivit "lånat".
I frågan om vilket program man använder så svarar jag DC. Har aldrig provat Kazaa och lyckas tyvärr aldrig hitta några bra ftp:er.
EDIT: Glömde säga att fler borde lära sig latin, börja plugga bara!
[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-11-08 21:26 ]
August 22, 2001
October 25, 2001
May 24, 2001
On 2001-11-09 10:15, Thulle wrote:
Var hittar man DC?
[ Detta Inlägg ändrades av: Kosmos Katten den 2001-11-09 10:18 ]
August 21, 2001
On 2001-11-02 11:16, -=Andreas=- wrote:
Och dagensbonusfråga blir: Vilka betalar registreringen av de probgram/spel som de laddar ner. Tror 99% (1% moderatorer måste ju iallfall utåt påstå sig vara laglydiga) crackar och kör på med sin förbjudna mjukvara.Frågan blir alltså: Finns det någon överhuvudtaget som bara laddar ner lagliga saker?
Det e lagligt att ladda ner film och musik. . . Så det e inte frågan vad du tankar hem, det är vad du delar ut som är spännande.
September 19, 2001
November 14, 2001
Åh, finns det sånna leech program också ? Själv så brukar jag alltid connecta till http://ftp.sunet.se och dra hem fett med nya spel därifrån !
Det finns också en del feta hemsidor där jag kan få hem massa tuffa spel från också.
2 Bra warez/spel sidor!!!
http://www.gamesdominion.com
http://www.ign.com
Där finns skit mycket spel att dra hem !!
October 18, 2001
May 26, 2001
On 2001-11-09 12:21, MangeMan wrote:
Är inte Kaaza och Morpheos exackt samma program men med olika "skal"?
Jag har testat det där lite. Installerade båda KaZaA och Morpheus samtidigt på min dator. När det ena var igång vägrade det andra att starta, vilket indikerar att en likadan process redan körde. Dessutom kunde Morpheus utan vidare återuppta och ladda klart dom nedladdningar jag påbörjat med KaZaA.. Dvs, det är samma program.
Med en liten, men ack så intressant, skillnad. Jag installerade ett litet program som letar spyware på datorn (kommer inte ihåg vad det heter, det var på datorn hemma), och det började gnälla på KaZaA, men inte Morpheus... Detta har jag också hört från andra håll. KaZaA innehåller spyware.
Så för min del är det bara Morpheus som gäller nu för tiden. Och för er som tycker att Morpheus/KaZaA är slött, köa bara upp en 20-30 nedladdningar över natten. Om ni inte kan acceptera att hela nätet inte alltid går i 100Mbit så har ni fan inget ute på det att göra.
1 Guest(s)