February 10, 2004
Har hört att det är mpnga som försöker få tag på Kazaa Lite.
På denna sida finns den nyaste versionen på en massa språk.
February 12, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: ps, var det fel forumsdel du fyftade på? ds.
Njae jag tycker Admins borde ta bort eller låsa tråden så att inte alla här tror det är jättebra å sen får en massa spywares 😀
xpect4k missförstå mig inte, vi uppskattar verkligen din hjälp men tyvärr är inte kazaa så bra!
Ladda ner någon DC klient istället, mycket säkrare och bättre! Om du vill ha hjälp med att komma igång så kan du ju höra av dig! 😀
March 20, 2003
picks2 wrote: [quote=Pim_]Har Kazza installerat men använder det väldigt sällan, fördelen är att man kan söka på oändligt (mja inte oändligt men många många) många fler användare och hitta lite mer udda filer.
inte så troligt att du hittar mer udda saker med kazza
Troligt eller inte, så har jag hittat vissa saker. Alternativet att leta igenom massa hubbar lockar mig inte.
February 4, 2003
Har varit leachare i ett par år, och håller defenetivt inte med.
Direct Connect är bra till att ladda ner lite äldre tvserier, filmer, hela album och liknande. Men naturligtviss går det ladda ner även nyare saker (men då jobbar jag hellre i BT). Nackdel- ofta rätt dålig stämning. Folk som fakar, har 100 slots öppna med 820 B till följd. Korrupta filer, eftersom många inte använder RAR filerna. Folk som stänger ner en och så vidare.
Kazaa nätverket är bra på så sätt att du kan ladda ner från flera användare på en gång. Vilket är väldigt svårt att göra i Direct Connect om man inte använder sig av RAR filer, vilket jag gör. Samtidigt är det många mer "UDDA" filer, vilket gör det möjligt att hitta exempelviss "mer okända" mp3låtar. Ingen hit att ladda ner större filer (tvserier, film) och program via Kazaa dock.
BT (bittourrent) är det självklara alternativet för mig. Jag laddar mest hem tvserier och liknande från staterna. Men BT är riktigt kraftfullt och många fler borde pröva på det. BT går riktigt fort om du är "smart" i dina val vart du laddar ner.
Så min lista är:
BT, DC och slutligen Kazaa.
Men alla har sina fördelar och nackdelar. Tycker det är bra med flera klienter och nätverk.
January 5, 2002
Json_81 wrote: [quote=PolarIce]Det är väl vanliga Kazaa som innehåller spyware, inte Lite versionen väl?
Japp, Klite e fri från spyware.
Dock e det mängder med virus som sprids via kazaa oavsett om det är Klite eller vanliga.
Finns ju virus på DC också, det är bara en fråga om att vara lite smart och undvika skiten som finns. Tanka RAR så klarar du dig garanterat.
1 Guest(s)