December 14, 2003
Kebabchips är en chipssort som år 2003 inte finns i Sverige. Just nu pågår det en kampanj för att införa kebabchips. http://www.kebabchips.com
Hjälp oss att sprida kampen för kebabchips!
Kebabchips har en IRC-kanal på Quakenet, #Kebabchips där diskussioner om Kebabchips, Chips och vad som helst kan diskuteras.
June 28, 2001
hmm, jag är tveksam att kebabchips är goare än vanlig kebab, och jävligt tveksam på att det är gott i chippsform, har ni gratisprov ?
men lite mer kryddade chips skulle inte vara helt fel, som tex Barbeque som är jävligt sällsynt, och den underbart goa barbeque Dippen som jag inte har sett i butik på närmare 10 år, Mums.
February 21, 2003
Däremot är ju vanliga potatischips riktigt gott till flintastek eller vilt. Åt middag i Danmark hos en familj där och blev väldigt förvånad när de ställde fram en chipsskål på bordet. Men det var suveränt till 🙂
Kanske inte så konstigt med tanke på att det smakar potatis och fettet i chipsen löser upp fler smakämnen (precis som grädde gör) som får maten att smaka bättre.
March 10, 2002
buyzaba wrote: Kebabchips är en chipssort som år 2003 inte finns i Sverige. Just nu pågår det en kampanj för att införa kebabchips. http://www.kebabchips.com
Hjälp oss att sprida kampen för kebabchips!
Kebabchips har en IRC-kanal på Quakenet, #Kebabchips där diskussioner om Kebabchips, Chips och vad som helst kan diskuteras.
OT: Buyzaba? Är det den jag tror det är? 😀
December 14, 2003
Dehman wrote:
OT: Buyzaba? Är det den jag tror det är? 😀
😮
Japp, från frågesportskanalen bland annat. 🙂
Men hur kan ni vara så här negativa, tänk er en slö hemmakväll, med en påse kebabchips. Vi är väldigt kreativa och seriösa i detta projekt.
Några kommentarer (positiva) från IRC-kanalen
Kebabchips är dessutom perfekt lan-föda
Så fruktansvärt bra, då kommer man från problemet att kebabsås droppar och är lite osmidigt, asbekvämt att bara öppna en cola och en påse kebabchips framför tvn.
Men till middag kan det vara bra med lite kebabchips till köttet.
March 10, 2002
buyzaba wrote: [quote=Dehman] OT: Buyzaba? Är det den jag tror det är? 😀
😮
Japp, från frågesportskanalen bland annat. 🙂
Men hur kan ni vara så här negativa, tänk er en slö hemmakväll, med en påse kebabchips. Vi är väldigt kreativa och seriösa i detta projekt.
Några kommentarer (positiva) från IRC-kanalen
Kebabchips är dessutom perfekt lan-föda
Så fruktansvärt bra, då kommer man från problemet att kebabsås droppar och är lite osmidigt, asbekvämt att bara öppna en cola och en påse kebabchips framför tvn.
Men till middag kan det vara bra med lite kebabchips till köttet.
😀 Längesedan.
Angående detta med kebabchips så verkar det inget bra tror jag. :bgrin:
1 Guest(s)