April 1, 2003
denstore wrote: Aha, du ville köpa kemirockar. Jag trodde du undrade om kemi rockar? För det är svårt att svara på, då det troligtvis gör det för folk som gillar det.
Tro inte på något sätt att det här inlägget egentligen riktar sig till särskrivningen....;)
hehe! har ändrat nu =)
December 5, 2001
oxiswoofer wrote: [quote=denstore]Aha, du ville köpa kemirockar. Jag trodde du undrade om kemi rockar? För det är svårt att svara på, då det troligtvis gör det för folk som gillar det.
Tro inte på något sätt att det här inlägget egentligen riktar sig till särskrivningen....;)
hehe! har ändrat nu =)
Inte topic 😉
Trodde också det var någon galning som tyckte kemi rockar :bgrin:
October 31, 2003
Sardaukar wrote: [quote=oxiswoofer][quote=denstore]Aha, du ville köpa kemirockar. Jag trodde du undrade om kemi rockar? För det är svårt att svara på, då det troligtvis gör det för folk som gillar det.
hehe! har ändrat nu =)
Inte topic 😉
Jag tänkte att Delph1 hade sprängt nåt av misstag
November 27, 2003
MoparPower wrote: [quote=Sardaukar][quote=oxiswoofer][quote=denstore]Aha, du ville köpa kemirockar. Jag trodde du undrade om kemi rockar? För det är svårt att svara på, då det troligtvis gör det för folk som gillar det.
hehe! har ändrat nu =)
Inte topic 😉
Jag tänkte att Delph1 hade sprängt nåt av misstag
Misstag? pffft
//Andreas
1 Guest(s)