February 21, 2003
MrWeizel wrote: är det inte en Ferrari Modena?? kan dock inte modellbeteckningen 😀 är det inte 360? men visst köp du en, kostar bara 1,5 miljoner... (lr låna en av vår granne, han har två...)
Modena? Modena och 456GT är det lite på skillnad om man säger så :bgrin:
Tycker synd om din granne att behöva vara tyngd av såna tunga bördor... Han kanske behöver avbelastas lite 😀
Du råkar inte bo granne med Kungen eller Per Gessle? De har ju 456:or
February 21, 2003
Mind wrote: [quote=Ogrebeast]Fast de har fäst kameran i fronten på en Volvo 240 eller S40 eller vad det var och glidigt runt 😀
Jag tror att Ferrarin är en 456GT av årsmodell 1995 om jag inte minns helt fel...
varum, ser du inte skillnad på en 240 och en S40 ?
Ser skillnad? Jag har ju inte sett bilen eftersom kameran är riktad från bilen 🙄
Men jag hörde eller läste nånstans att det var S40 eller 240, jag minns bara inte vilket det var utav dem...
August 24, 2002
så här var det. på inspelnignsdagen vart ägaren sjuk till den masserati de först skulle användt och då fick ju ferrari 456an duga.
Duga till att starta och köra 50m framåt med ungefär.
Men all rörlig vägkörning är fotad med en s40 med skrapad front spoiler.
Btw .. tror ni mig om jag säger att min lilla stad bor sveriges senast svesnksålda lamborghini diablo? 12tusen invånare
February 5, 2003
Åååå fan med att det va en sån dyr bil men vacker det är den hmm får väll sälja lägenheten bilen hmm ja allt jag äger så har jag nog 100 000 kr iallafall hmm fattas då en del fan med.
Eller så tar jag fram svetsen lite plåt och en hammare och försöker göra om min Opel Kadett till en ferrari
January 28, 2003
det är dock lite skillnad på ferrari och masserati... enda likheten jag kommer på är att båda är italienare 😉 när vi ändå snackar vill ha så står en Aston Martin Vanquish högst upp på listan för tillfället 😀 och jag bor itne i något borgarområde(om det nu skulle vara något fel med det?!) men vi har sommarstuga i falsterbo 😉
October 27, 2001
MrWeizel wrote: det är dock lite skillnad på ferrari och masserati... enda likheten jag kommer på är att båda är italienare 😉 när vi ändå snackar vill ha så står en Aston Martin Vanquish högst upp på listan för tillfället 😀 och jag bor itne i något borgarområde(om det nu skulle vara något fel med det?!) men vi har sommarstuga i falsterbo 😉
Ohh, falsterbo, där har jag ju bott. De första åren i mitt liv bodde vi i en stabil villa, men så fick mina föräldrar ett ryck och bestämde sig för vi skulle flytta. De sålde kåken och tänkte inte på att värdet skulle mångdubblas flera ggr om och att vi hade tjänat grymt mkt på att hyra ut den istället. Vi hade nog haft råd att köpa några bilar för det, men nu blev det inte så 😛
Jaja, det är orättvist.
1 Guest(s)