March 1, 2002
FPS kom egentligen från några nötter som inte visste vad det stod för (Frames Per Second) och så trodde dom att det var First Person Shooter. Jag undrar fortfarande vart de fått first person shooter ifrån. Men FPS är egentligen menat för Frames Per Second.
Detta är iallafall en officiella förklaringen.
March 20, 2002
August 9, 2001
March 17, 2002
September 14, 2001
Folk som bedömmer keppuch i vanliga fall kanske Jag Anser att de gammla klassikerna som Wolf3d och Doom är shoot em up, även serious sam och dukenukem, till och med singleplayerdelen i Half-life till viss del, men när det handlar om t,ex Counter-strike och spel som TFC där man tävlar mot varandra är FPS (First person shooter).
December 5, 2001
Ketchuppanelen är ett gäng barn som testar på olika saker i programmet som är för er upp till 15 klockan 15 varje j**la vardag.
Då jag i princip bara kan få in P3 på radjon där jag jobbar så tvingas jag lyssna på det.
Egentligen hatar jag hon Agnes Loo eller vad hon heter, men ändå lyssnar jag, jag vet inte vad det är med mig...
Jag skulle ju faktiskt kunna stänga av radion, men det är inget alternativ...
Hej hopp..
//Anders.
March 17, 2002
On 2002-04-26 13:23, UnderDOG wrote:
Ketchuppanelen är ett gäng barn som testar på olika saker i programmet som är för er upp till 15 klockan 15 varje j**la vardag.
Då jag i princip bara kan få in P3 på radjon där jag jobbar så tvingas jag lyssna på det.Egentligen hatar jag hon Agnes Loo eller vad hon heter, men ändå lyssnar jag, jag vet inte vad det är med mig...
Jag skulle ju faktiskt kunna stänga av radion, men det är inget alternativ...Hej hopp..
//Anders.
Aha,tackar för det.Stackare,att behöva stå ut med sån skit Lyssnar själv på P3 fram till ungefär 13:00 sedan blir det något annat.Har du inte möjlighet att lyssna streemat ?
2 Guest(s)