January 17, 2002
John_lz wrote: http://www.bilannonser.se/inde.....d%3d267678
Bäst du passar på att köpa den där Akatosh, om inte så tar jag den *drool* :heart:
February 12, 2003
Ok, spär på med lite mer offtopic: varför ska man vara avis? Jag (eller min farsa) ska ju skaffa en och ha som firmabil...;)
Men det är väl ändå värt att åka en runda till stockholm och kolla hurdan den egentligen är, då den kostar 300 papp, vill man köpa grisen i säcken?
Värt en tripp hit, helt klart, finns en massa kebab också.
January 13, 2004
Vad jag vet så finns det bara en firma i sverige som tar in den nya mustangen och det är
http://www.exclusivecars.se/index2.htm
De importerar och man kan få finanseringen och sådant.
Det verkar vara en trevlig bil, den nya mustang.
Förutom att den har en stel bakaxel, kan nog bli stötigt på våra svenska krater vägar. :blink:
March 11, 2003
Quarzi wrote: [quote=denstore]Totalt off-topic....
Jag hoppas du är medveten om att du gör halva forumet avundsjuka, och vissa tycker nästan riktigt illa om dig just nu!;)
Inte jag 😉 har redan en Mustang -69 i toppskick 😉
Sportsroof, cab eller HT? Motor? Bilder? Alltid roligt att höra om folks bilar.
January 14, 2002
denstore wrote: [quote=Quarzi][quote=denstore]Totalt off-topic....
Jag hoppas du är medveten om att du gör halva forumet avundsjuka, och vissa tycker nästan riktigt illa om dig just nu!;)
Hard Top, 302 motor, bilder = tyvär inte, kan ta någon gång men då blir det med mobilkamera :bgrin: (kan filma då också)
March 11, 2003
Quarzi wrote: [quote=denstore][quote=Quarzi][quote=denstore]Totalt off-topic....
Hard Top, 302 motor, bilder = tyvär inte, kan ta någon gång men då blir det med mobilkamera :bgrin: (kan filma då också)
Är det en 4V eller 2V 302:a? Växellåda? Färg och fälgar? Attans, nu sitter jag och blir avis igen....;)
January 14, 2002
denstore wrote: [quote=Quarzi][quote=denstore][quote=Quarzi][quote=denstore]Totalt off-topic....
Är det en 4V eller 2V 302:a? Växellåda? Färg och fälgar? Attans, nu sitter jag och blir avis igen....;)
4V, vet ej växellåda, bara att det är en 3 växlad automat, lackad i mörkblå metallic i vårat garage för 7 år sen, fälgar har jag för mig är några 13" med för breda däck på (tycker besiktningsmannen iaf) vet inte märke på varken fälgar eller däck.
Den har stått i vårat garage i snart 12 år och blivit helrenoverad de första 4-5 åren.
Kan kanske spela in en film imorrn när det är ljusare ute igen. (mobilen kräver ju typ mycket ljus för att det ska bli duglig bild)
March 11, 2003
Quarzi wrote:
4V, vet ej växellåda, bara att det är en 3 växlad automat, lackad i mörkblå metallic i vårat garage för 7 år sen, fälgar har jag för mig är några 13" med för breda däck på (tycker besiktningsmannen iaf) vet inte märke på varken fälgar eller däck.Den har stått i vårat garage i snart 12 år och blivit helrenoverad de första 4-5 åren.
Kan kanske spela in en film imorrn när det är ljusare ute igen. (mobilen kräver ju typ mycket ljus för att det ska bli duglig bild)
Det är väl C4-automaten som var vanligast på de mindre smallblocken om jag inte minns fel. Det var nog bara vissa 351:or, och kanske 302 Boss som hade C6:an.
Skulle vara roligt att se bilder någon gång.
December 15, 2003
Häää.. lite skumt utan telefon etc men får väl emaila. Dock så ville jag inte ha en svart med rött skinnklädsel utan en vinröd med svart skinnklädsel. Men tack skall du ha.
Det verkar som jag får ta en tur till stockholm iallafall. Får väl bre på med dialekten ordentligt så man kanske retar nån där då 😉 .
September 8, 2003
Dom är ju inte dyra asså.. det liksom V70-pris på dendär 🙂
September 8, 2003
Quarzi wrote: [quote=denstore]Totalt off-topic....
Minns jag fel eller hade inte ni hydralik i den också?
January 14, 2002
Pierre C wrote: [quote=Quarzi][quote=denstore]Totalt off-topic....
Hydralik och hydralik.. man kan höja och sänka bilen med hjälp av tryckluft, går att montera in en luft tank i bagaget så man slipper göra det i garaget (halva familjen jobbar med tryckluft så det är inga problem om man vill)
April 10, 2003
Quarzi wrote: [quote=Pierre C][quote=Quarzi][quote=denstore]Totalt off-topic....
Hydralik och hydralik.. man kan höja och sänka bilen med hjälp av tryckluft, går att montera in en luft tank i bagaget så man slipper göra det i garaget (halva familjen jobbar med tryckluft så det är inga problem om man vill)
Nu får du fan ta och visa lite bilder ;), tycker faktist att den nya mustangen inte är nå snygg men dom gamla är riktigt snygga.
En av dom få bilarna jag faktis drömer om att ha.
1 Guest(s)