May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Pojo][quote=Arny]Oavsett om filmen är dålig eller ej så tackar man inte nej när något är gratis.
Riktigt säker på att du alldrig vill tacka nej till nåt gratis?
Nej. Tänk till lite nu istället och förstå vad jag menar och inte vad jag skriver.
Håller helhjärtat med Arny. Han syftar ju inte riktigt på att han alltid är ute efter att få gratis knivstick.... eller?
November 4, 2001
Json_81 wrote: [quote=Shinji]Kill Bill Vol.1 är ju grymt skön.
Alltså är Vol.2 ett måste.
Det är ju Tarantino för guds skull! - Kan hans filmer misslyckas egentligen? 🙂
From dusk till dawn e ingen hit direkt.
Iofs inte han som regisserat...
Kill Bill Vol.1 är bra
Kill Bill Vol.2 är bra
July 13, 2002
Kom just hem från 2:an... Inte alls lik 1:an men grymt skön. Fast den skulle varit bättre om jag inte förväntat mig slak á la crazy 88 som fanns i förra. Den var mera harmonisk.
Ska se den igen och den kommer bara bli bättre och bättre...
..och bättre och bättre
ps: Michael Madsen (Bud) var helt jäkla otroligt bra, "...that women, deserves her revenge; and we deserve to die"
...och bättre
November 22, 2001
chrippaz wrote: [quote=Json_81][quote=Shinji]Kill Bill Vol.1 är ju grymt skön.
From dusk till dawn e ingen hit direkt.
Iofs inte han som regisserat...
Kill Bill Vol.1 är bra
Kill Bill Vol.2 är bra
Kollade och du hade rätt. Men han har varit med och skrivit den.
June 17, 2001
heimdal wrote: [quote=Shinji]Kill Bill Vol.1 är ju grymt skön.
ja de kan dem.. se bara på kill bill... 1an va ju som vilken dålig actionrulle somhelst...
då e "so close" fan så mkt bättre....
Kolla betygen på imdb, båda Kill Bill filmerna har fått mycket bättre betyg än din rekomendation.
Jag litar mer på alla de som röstar än dig. (inget illa menat)
Så jag ska gå och se Kill Bill 2 eftersom jag tyckte att 1:an var rätt skön.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
February 16, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=Arny][quote=Pojo][quote=Arny]Oavsett om filmen är dålig eller ej så tackar man inte nej när något är gratis.
Riktigt säker på att du alldrig vill tacka nej till nåt gratis?
Nej. Tänk till lite nu istället och förstå vad jag menar och inte vad jag skriver.
Håller helhjärtat med Arny. Han syftar ju inte riktigt på att han alltid är ute efter att få gratis knivstick.... eller?
Var skrev jag nåt om knivstick men han lär ju inte vilja ha '6' med sin mormor fast han får det gratis.
3 Guest(s)