May 19, 2003
Extatic wrote: Nä fyfan, skulle se dumt ut när man är ute osv...
Hmm, en fråga till dig Extatic, och alla andra som tänker likadant; I era förhållanden som ni haft/har, älskar ni denna personen, eller är det bara bra att ha en pojkvän/flickvän "bara för att"?
Som jag sa ovan. Tycker man om sin partner så tror jag inte att det spelar nån större roll. Skit i vad andra tycker!
December 31, 2001
Vamp wrote: [quote=Extatic]Nä fyfan, skulle se dumt ut när man är ute osv...
Hmm, en fråga till dig Extatic, och alla andra som tänker likadant; I era förhållanden som ni haft/har, älskar ni denna personen, eller är det bara bra att ha en pojkvän/flickvän "bara för att"?
Som jag sa ovan. Tycker man om sin partner så tror jag inte att det spelar nån större roll. Skit i vad andra tycker!
Trivs man inte med det så finns det ju inget att göra eller hur ? Oftast blir det även så att man inte ens tittar åt sådana personer.
January 28, 2003
Vamp wrote: Hmm, en fråga till dig Extatic, och alla andra som tänker likadant; I era förhållanden som ni haft/har, älskar ni denna personen, eller är det bara bra att ha en pojkvän/flickvän "bara för att"?
Jo, men samtidigt, så är det ju mindre chans att man attraheras av den personen från början.
Angående frågan, nej, jag tror inte att jag skulle kunna vara tillsammans med en tjej som var längre eller större än mig. Och inte har det att göra med att jag inte skulle älska den personen, jag skulle antagligen inte attraheras av den personen in the first place. Skulle jag bli kär, så hade det inte varit några problem hur som helst. Kärleken övervinner ju alla hinder.
Men, vi vet ju hur det är här på NH. Det är pojkarna med de höga kraven och idealen, och är de som väljer brudarna på krogen och inte tvärtom... 🙂
January 12, 2004
denstore wrote: En av mina ex var lika lång som jag. 1.84, och om hon drog på sig klackat så blev det att titta uppåt. Inget som störde mig. Långa tjejer är oftast snygga.
Där håller jag med dig till 100%.
en av de snyggaste jag har set och träffat på var en tjej som var 198 cm.
hade hon inte haft en kille som var större så hade jag lagt in en stöt. :bgrin:
MrWeizel wrote: [quote=Vamp]Hmm, en fråga till dig Extatic, och alla andra som tänker likadant; I era förhållanden som ni haft/har, älskar ni denna personen, eller är det bara bra att ha en pojkvän/flickvän "bara för att"?
Jo, men samtidigt, så är det ju mindre chans att man attraheras av den personen från början.
Angående frågan, nej, jag tror inte att jag skulle kunna vara tillsammans med en tjej som var längre eller större än mig. Och inte har det att göra med att jag inte skulle älska den personen, jag skulle antagligen inte attraheras av den personen in the first place. Skulle jag bli kär, så hade det inte varit några problem hur som helst. Kärleken övervinner ju alla hinder.
Men, vi vet ju hur det är här på NH. Det är pojkarna med de höga kraven och idealen, och är de som väljer brudarna på krogen och inte tvärtom... 🙂
Hahaha, och sedan går ensamma hem...Liksom han med BMW'n..Gueno?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
MrWeizel wrote: [quote=ilg@dd]Hahaha, och sedan går ensamma hem...Liksom han med BMW'n..Gueno?
Det var liksom underförstått :bgrin:
Jo, men jag kunde inte motstå frestelsen att baka in Gueno på något sätt i denna tråd..
:va:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)