February 16, 2004
Längden är lite så där man är ju inte så kort så tror inte det finns så många som är längre.
Det med vikten beror ju på om man tänker rakt av eller som förhållande mellan längd vikt. En tjej på 1,60 med mina 90+ ser ju säkert bra ut men om man tänker lite i förhållande mellan vikt och längd så är det ok.
Sen tycker jag att visa tjejer är för smala. De ska ju inte vara för smala blir bara äckligt.
February 16, 2004
Death On Wings wrote: Yes, man måste ju ha något att ta på annars kan man ju lika väll gå till kyrkogården och börja gräva upp en tajt brud.
Japp de ska vara lite sådär kramgoda. Men sen är det ju ganska invidiuellt också hur nån ska se ut. Visa kan ju se bra ut om de är mer på det ena sättet och andra på andra sätt. Men helheten är det som gäller.
September 16, 2002
Pojo wrote: [quote=Death On Wings]Yes, man måste ju ha något att ta på annars kan man ju lika väll gå till kyrkogården och börja gräva upp en tajt brud.
Japp de ska vara lite sådär kramgoda. Men sen är det ju ganska invidiuellt också hur nån ska se ut. Visa kan ju se bra ut om de är mer på det ena sättet och andra på andra sätt. Men helheten är det som gäller.
Det enda jag bryr mig om är deras ögon. Ögonen är en spegel till själen.
*Hoppas något förbannat snygg brud läste.*
October 25, 2003
Pojo wrote: Sen tycker jag att visa tjejer är för smala. De ska ju inte vara för smala blir bara äckligt.
Kolla in Mischa Barton (Marissa i O.C.), hon är jävligt het, men så förbannat pinnsmal så det är äckligt att se bikiniscener med henne.
Skulle hon lägga på sig 10kg skulle hon se bra mycket bättre ut.
February 16, 2004
Kizo wrote: [quote=Pojo][quote=Death On Wings]Yes, man måste ju ha något att ta på annars kan man ju lika väll gå till kyrkogården och börja gräva upp en tajt brud.
Host*jag tror dig*host 😀
July 4, 2003
Ja självklart, när man enbart är 170cm över jordytan så kan det bli så att flickorna är längre än en själv och det kan väl kännas lite skumt men samtidigt lite roligt =)
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
July 4, 2003
Kizo wrote: [quote=Pojo][quote=Death On Wings]Yes, man måste ju ha något att ta på annars kan man ju lika väll gå till kyrkogården och börja gräva upp en tajt brud.
Älskar Ögon! o självklart är man en assman 😉
solly för dubbelpost om det nu blir det.
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
February 16, 2004
Tindy wrote: [quote=Pojo]Sen tycker jag att visa tjejer är för smala. De ska ju inte vara för smala blir bara äckligt.
Kolla in Mischa Barton (Marissa i O.C.), hon är jävligt het, men så förbannat pinnsmal så det är äckligt att se bikiniscener med henne.
Man behöver inte räkna upp alla.
February 16, 2004
Nord wrote: [quote=Kizo][quote=Pojo][quote=Death On Wings]Yes, man måste ju ha något att ta på annars kan man ju lika väll gå till kyrkogården och börja gräva upp en tajt brud.
Älskar Ögon! o självklart är man en assman 😉
solly för dubbelpost om det nu blir det.
Ja gillar fina ansikten. om vi no ska dra upp vad som är viktiga detaljer.
September 16, 2002
Pojo wrote: [quote=Tindy][quote=Pojo]Sen tycker jag att visa tjejer är för smala. De ska ju inte vara för smala blir bara äckligt.
Man behöver inte räkna upp alla.
Näe, det är bara googla efter:
super models xxx
... Det där sista är valfritt. :bgrin:
August 7, 2001
För ett par år sen skulle jag brytt mig.
Men jag har lärt mig att inte bry mig om vad andra tycker.
För smala tjejer har jag svårt får.
Jag faller lätt för korta lite halv knubbiga tjejer.
Min flickvän är lika lång som mig nästan och är lite halvknubbig, även fast hon är "för lång" så är hon det bästa som finns.
Man ser ju på insidan.
Jag stör mig på en del jag känner som skaffar sig en flickvän bara för att ha en. Dom har tittat för mycket på porrfilm så dom ska ha den perfekta bruden.
Så dom uppskattar inte sina flickvänner utan leker med dom.
July 14, 2003
Nej, av den enkla anledningen att jag inte faller för långa tjejer. Jag själv är 187cm lång så en tjej som ska vara längre än mig blir väldigt lång, speciellt för att vara tjej... det är inte min påse chips helt enkelt 😛
När det gäller större som i vikt? så nej, för jag har normal kroppsbyggnad och väger normalt...så en tjej som var större skulle vara mullig och det attraheras jag defenetivt inte av.
March 10, 2002
Millhouse wrote: ja.. längden spelar väl ingen roll.. inte heller ålder.
jag är ju "tillsammans" med en 46åring som är säkert nån centimeter eller två längre än mig så.det enda jag skulle kunna ha problem med är om tjejen väger mer än mig.. tror jag iaf
Du är hur gammal?
Jag är nog inte så kräsen..
Haft fjällor från 14-50år
Uppskattningsvis från 55-100kg
Och gissningsvis från 1,55-1,80m
Fula-snygga
Hemtrevliga-Sexbomber
Svarta-vita
Jag gillar helt enkelt damer..Ser mer på insidan och helheten.
Inser med rätta att jag ej är någon skönhet själv, och begär därför inte det av mina partners.
Fördelen för er kräsna är väl att ni slipper könsjukdommar, det krävs nämligen att man kliver ner från pedistalen och nuppar för att råka få det.
Penetrera hellre en trevlig dam (Oavsett utseende) istället för att sitta hemma och masturbera med "perfekta" damer på näthinnan vettja..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 2, 2003
Dehman wrote: [quote=Millhouse]ja.. längden spelar väl ingen roll.. inte heller ålder.
jag är ju "tillsammans" med en 46åring som är säkert nån centimeter eller två längre än mig så.det enda jag skulle kunna ha problem med är om tjejen väger mer än mig.. tror jag iaf
Du är hur gammal?
tar studenten nu i år.. och har inte gått om nån klass eller så
4 Guest(s)