June 3, 2001
ilg@dd wrote: Hahaha, och sedan går ensamma hem...Liksom han med BMW'n..Gueno?
Du hatar mig va...?
Du är nog bara sotis för du inte har nån BäMWä. :gasp:
Då ska vi se.. har inte åkt hem själv sen i oktober. 😎
Och det är helt sant.
Edit:
Har svårt för tjejer som är längre än mig själv (174cm).
Då blir det genast lite svårare att välja och vraka.
Samma sak med tjejer som är äldre än mig.
Gueno wrote: [quote=ilg@dd]Hahaha, och sedan går ensamma hem...Liksom han med BMW'n..Gueno?
Du hatar mig va...?
Och det är helt sant.
Nädå, Gueno..Jag kan inte hata människor som roar mej..
Orkar förresten inte hata nån alls..
Ang BMW, så har jag de fakto aldrig ägt en sådan vad jag kan minnas.. Skulle iofs kunna tänka mej en 2002 jubileumsmodellen från...Ja, vilken årgång är det -77 kanske..Men endast den modellen av BMW....Men en del andra Tyskar har jag dessvärre förflyttat mej i.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 3, 2001
ilg@dd wrote: Nädå, Gueno..Jag kan inte hata människor som roar mej..
Ang BMW, så har jag defakto aldrig ägt en sådan vad jag kan minnas..
Hmm.. jag figurerar ju hela tiden.
Då tycker jag att du åker iväg och provar en 5-serie i morgon måndag. 🙂
Att åka BMW är som att ha sex.
Har man gjort det en gång så vill man bara mer. :bgrin:
Gueno wrote: [quote=ilg@dd]Nädå, Gueno..Jag kan inte hata människor som roar mej..
Ang BMW, så har jag defakto aldrig ägt en sådan vad jag kan minnas..
Hmm.. jag figurerar ju hela tiden.
Då tycker jag att du åker iväg och provar en 5-serie i morgon måndag. 🙂
Att åka BMW är som att ha sex.
Har man gjort det en gång så vill man bara mer. :bgrin:
Jag föredrar nog hellre en billig gammal Volvo och ha "IRL-sex"..
Kört BMW har jag däremot gjort att antal ggr, och om du ens kan dra paralleller mellan det och sex??
Fy tusan vilka avarter till kvinns du måste ha kopulerat i såna fall.
Ska vi snacka bilar som är mysiga och köra, så kan vi prata Amerikanska glidare från slutet av 50 och fram till typ -70..Då menar jag dom riktiga glidarna. inte pizzaräsers..
En mysig helsoffa med en trevlig fjälla bredvid, tuffandes i modiga 20-30km/h med en svagt mullrande V8..Cruising en ljum sommarnatt, kanske en nedfälld cab, eller bara en HT med alla rutor nere.. Nån lugn låt med The Platters i stereon..Hmmmm, fast inte ens det går att jämföra med bra sex..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 3, 2001
ilg@dd wrote: Jag föredrar nog hellre en billig gammal Volvo och ha "IRL-sex"..
Ska vi snacka bilar som är mysiga och köra, så kan vi prata Amerikanska glidare från slutet av 50 och fram till typ -70.
Jaja det är trevligt det med.
Du anar inte. :D/
Nu är det ju så att jag gillar gammla prylar med.
Chorvette -58. =P~
Gueno wrote: [quote=ilg@dd]Jag föredrar nog hellre en billig gammal Volvo och ha "IRL-sex"..
Ska vi snacka bilar som är mysiga och köra, så kan vi prata Amerikanska glidare från slutet av 50 och fram till typ -70.
Jaja det är trevligt det med.
Du anar inte. :D/
Nu är det ju så att jag gillar gammla prylar med.
Chorvette -58. =P~
Om du menar Chevrolet Corvette så, jo, en fin bil..Men den går under pizzaräser..
Inget baksäte att tala om, definitivt ingen fjälltjusarfaktor i en sån..Mest egofaktor.
October 7, 2002
För att återgå till ursprungsfrågan: Jag skulle inte ha något emot att vara ihop med tjejer som är större än mig (räknat antingen i cm eller i kg, dvs > 1,87 alt 100 ungefär). Det enda krav jag har är väl egentligen att jag ska tycka om tjejen ifråga, och hon ska tycka om mig.
Den första delen av det brukar innebära att hon ska se hyfsat snygg ut, men det finns både långa och "mulliga" tjejer som är snygga. De allra minsta "tandpetarna" är ju inte något som man är så pigg på direkt (och anorektiker är direkt avtändande)...
September 16, 2002
roxerthedead wrote: Jag bryr mig inte.. som sagt, älskar man personen så gör det väl inget. Jag är ihop med en tjej som e längre, jag är 174cm och hon är 175, men det kompenserar jag med att väga 2 kilo mer 😀
Whoah!
Fan, ni måste se ut som värsta freaks om ni går omkring på stan med den skillnaden! 😮
En hel centimeter! 😕
🙄
April 2, 2003
roxerthedead wrote: Jag bryr mig inte.. som sagt, älskar man personen så gör det väl inget. Jag är ihop med en tjej som e längre, jag är 174cm och hon är 175, men det kompenserar jag med att väga 2 kilo mer 😀
dom 2 cm som hon är längre än mig kompenserar jag med att väga kanske 30-35kg mer 😛
March 10, 2002
Gueno wrote: [quote=ilg@dd]Hahaha, och sedan går ensamma hem...Liksom han med BMW'n..Gueno?
Du hatar mig va...?
Och det är helt sant.
Ändå får du aldrig till det? :-k
Edit: Du kanske bor med en polare som följer med dig hem?
Gueno, det står att du är från "Östra Aros"??
Är det typ samma Aros som ligger utanför Västerås??
I såna fall så är jag avundsjuk på dej...Power meet håller ju till där nere..
Tänk att slippa sova i tält när man är där nere..
🙁
March 21, 2003
Coore wrote: En tjej som är längre än mig vet jag inte, det beror ju på. Jag är själv 193cm så det finns inte så många tjejer som är längre än mig.
W0rd....193cm istehshit 😎
Tyrfing wrote: Tja har aldrig stött på problemet med en tjej som är längre än mig, tycker oftas dom är för korta :/.
Jo FÖR kort är inge bra...
June 3, 2001
Dehman wrote: [quote=Gueno][quote=ilg@dd]Hahaha, och sedan går ensamma hem...Liksom han med BMW'n..Gueno?
Du hatar mig va...?
Och det är helt sant.
Suck suck suck SUCK!...
Bara för att jag skriver om att jag misslyckas med vissa behöver inte det betyda att jag aldrig lyckas med andra!
Skulle jag skriva om alla erövringa så blir det så många trådar. :bgrin:
ilg@dd wrote: Gueno, det står att du är från "Östra Aros"??
Bor norr om Uppsala.
March 10, 2002
Gueno wrote: [quote=Dehman][quote=Gueno][quote=ilg@dd]Hahaha, och sedan går ensamma hem...Liksom han med BMW'n..Gueno?
Du hatar mig va...?
Och det är helt sant.
Suck suck suck SUCK!...
Bara för att jag skriver om att jag misslyckas med vissa behöver inte det betyda att jag aldrig lyckas med andra!
Skulle jag skriva om alla erövringa så blir det så många trådar. :bgrin:
Jaha, men kan du inte skriva dagbok eller något och dela med dig? =)
3 Guest(s)