March 10, 2002
Gueno wrote: Så vitt ja kan se och har minne av så är det ingen av er andra heller som har gjort en enda tråd om någon erövring..
Har ni gynofobi måntro?
Ibland kan jag ha det dock. :bgrin:
Nej men vi skriver inte trådar om hur synd det är om oss när det gäller kvinnor. =) Du måste ju bevisa motsatsen nu. Vi har fått en bild av dig som en misslyckad ungkarl som allt skiter sig för. Även om du kör hrmm, bimmer... 🙄
September 12, 2001
Dehman wrote: [quote=Gueno]Så vitt ja kan se och har minne av så är det ingen av er andra heller som har gjort en enda tråd om någon erövring..
Har ni gynofobi måntro?
Nej men vi skriver inte trådar om hur synd det är om oss när det gäller kvinnor. =) Du måste ju bevisa motsatsen nu. Vi har fått en bild av dig som en misslyckad ungkarl som allt skiter sig för. Även om du kör hrmm, bimmer... 🙄
Precis...det stämmer så bra så.
Gueno kanske borde ha en ny titel i forumet som "evig ungkarl"
January 12, 2004
skiroy wrote: [quote=Dehman][quote=Gueno]Så vitt ja kan se och har minne av så är det ingen av er andra heller som har gjort en enda tråd om någon erövring..
Har ni gynofobi måntro?
Precis...det stämmer så bra så.
Gueno kanske borde ha en ny titel i forumet som "evig ungkarl"
Jag som trodde att Bimmer betydde just evig ungkarl... :bgrin: 😛
March 10, 2002
Gueno wrote: [quote=Dehman]Du måste ju bevisa motsatsen nu. Vi har fått en bild av dig som en misslyckad ungkarl som allt skiter sig för. Även om du kör hrmm, bimmer... 🙄
Kom ihåg tjejen som skulle cutta sig i armarna...
Då var det jag som nobba. 😛
Mjo men de som har ett sådant beteende har ofta väldigt dåligt självförtroende så tror inte jag behöver skriva mer... 😕
3 Guest(s)