August 20, 2001
Hugge wrote: [quote=stormaz]Fia.B finns det någon som heter och är inne ibland tror jag. Fast de tjejer som nu råkar vara här lär ju va flickvän till någon kille som hänger här. Hur skulle man annars hitta hit? Så ragga på NH lär ju inte va så lyckat 🙂
Just ja, sen har vi ju Joni också, han är säkert tjej 😛
Glöm inte DiDi
U are the gayhest in here!
Nej jag är inte tjej för böveln... Jag bejakar bara min feminina sida 😕 eller nåt...
March 21, 2003
Dehman wrote: [quote=Tindy] Just j**lar 😛
Vi får ta bort Fia, hon har pojkvän så hon räknas inte 😉
Om man ser till beteende så är det ju Tindy, Bella och Kvadd. 😉
Sen kan vi egentligen räkna in DiDi, trodde det var en tjej första gången jag såg nicket. 😉
Vem har längst hår på NH då ? = tjej varning ? (Kan precis tugga på mitt ) :bgrin:
March 10, 2002
Farbror wrote: [quote=Dehman][quote=Tindy] Just j**lar 😛
Vi får ta bort Fia, hon har pojkvän så hon räknas inte 😉
Om man ser till beteende så är det ju Tindy, Bella och Kvadd. 😉
Sen kan vi egentligen räkna in DiDi, trodde det var en tjej första gången jag såg nicket. 😉
Vem har längst hår på NH då ? = tjej varning ? (Kan precis tugga på mitt ) :bgrin:
Ska det vara något positivt?
March 14, 2004
Mean Machine wrote: Seriöst, vad fan har alla mot smink? Inte så att jag sminkar mig, men det är inte långt ifrån...
Vi är konservativa. Iofs är det kvinligt och bögigt i mina ögon, nästan. Det är ju i princip bara dom som sminkar sig.
Ok, och ni hårdrocakre...
edit: såg att coore var i den här tråden, hoppas detta inte är emot reglerna... :bok:
4 Guest(s)