June 17, 2002
DAMN.. Det e ju här jag bor just nu.. Kramfors...=)
Fan.. stackars tjej..
Kommer ihåg i 8an när vi hade kemi.. o läraren råka spruta Tröd först på glödande sågspån sen gick det för bi det o på bordet fram till en tjej i klassen som börja brinna.. som tur var hade hon vidtagit alla säkerhetsåtgärder som Förkläde, skyddglasögon o satt upp håret.. Hennes förkläde tålde branden så när Tröden hade brunnit slut slocknade branden o allting slutade gott med en förstörd tröja o hon hade brännt sig lite på armarna.. Hon hällde vatten ett tag på armarna o så var det bra efter ett tag... Men grymma psyksika men fick hon av eld...
Den läraren var typ hatad av alla..
March 1, 2003
den andra kim källström
http://www.aftonbladet.se/vss/.....al,00.html
March 31, 2003
nivaman wrote: den andra kim källström
http://www.aftonbladet.se/vss/.....al,00.html
Han ser drogad ut
July 11, 2002
abååå, jag gick också på det. Trodde att det var fotbollsspelaren Kim. Men attans. Aftonbladet skulle lätt kuna tjäna en hacka på att publicera såna löpcedlar 8)
Men serisöt, exprimentera med Alkoholer ger en sådan stor skada?
De måste ha skvätt alkoholer på varandra duktigt som sedan övergick att de kastade tändstickor på varandra :wide: ?
Detta gilar jag:
"Lärarvikarien lyckades släcka elden med händerna"
June 17, 2002
pompougnac wrote: Jo, men det har börjat bli lite väl många aftonbladettrådar på sistone. I vilket fall är poängen att jag tycker att de borde börja tillåta blockettrådar igen...
Men den här Aftonbladet nyheten var väl rätt mycket vättigare än deras andra nyheter.. eller hur?
January 20, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=pompougnac]Jo, men det har börjat bli lite väl många aftonbladettrådar på sistone. I vilket fall är poängen att jag tycker att de borde börja tillåta blockettrådar igen...
Men den här Aftonbladet nyheten var väl rätt mycket vättigare än deras andra nyheter.. eller hur?
Jovisst, men generellt är det en jävla massa skitartiklar det handlar om på aftonbladet... menmen...
1 Guest(s)