February 4, 2003
Såg den i Onsdags. Tyckte visserligen effekterna var ganska bra och sådär. Filmen var ju helt okej egentligen. Men inget revoultionerande. Samtidigt var det för mycket "inledning".
Tycker helt enkelt Hollywood har fastnat för mycket att göra såna här filmer nu för tiden om "förr". Jag vet inte hur många filmer som är i princip exakt likadana som finns, men det är en hel del.
Troja, Alexander, Sagan om Ringen, finns massvis med fler alternativ.
Mvh/d
June 5, 2004
davidhellmyrs wrote: Såg den i Onsdags. Tyckte visserligen effekterna var ganska bra och sådär. Filmen var ju helt okej egentligen. Men inget revoultionerande. Samtidigt var det för mycket "inledning".
Tycker helt enkelt Hollywood har fastnat för mycket att göra såna här filmer nu för tiden om "förr". Jag vet inte hur många filmer som är i princip exakt likadana som finns, men det är en hel del.
Mvh/d
aaa, fast sagan om ringen är ju i en klass för sig.
July 14, 2004
azN- wrote: [quote=davidhellmyrs]Såg den i Onsdags. Tyckte visserligen effekterna var ganska bra och sådär. Filmen var ju helt okej egentligen. Men inget revoultionerande. Samtidigt var det för mycket "inledning".
Mvh/d
aaa, fast sagan om ringen är ju i en klass för sig.
inget speciellt förutom en zerglingliknande massa.............
December 28, 2004
Jag fick tillfälle att titta på MTVE och då gick en LÅÅÅNG trailer om denna film.
Den öppnade verkligen ögonen för denna filmen.
Orlando är ju inte heller fel att ha som hjälte 😉
November 26, 2002
Arny wrote: Har inte sett den själv men hört andra som tyckte den var klart sevärd. Om man har läst Arn-böckerna kanske den är extra intressant då en del personer finns med i filmen.
blev genast mer sugen på att se den när jag upptäckte att den handlade om sånt =)
ps den är fejk, orlando är en kvinna HON KAN INTE HA SKÄGG
June 17, 2002
davidhellmyrs wrote: Såg den i Onsdags. Tyckte visserligen effekterna var ganska bra och sådär. Filmen var ju helt okej egentligen. Men inget revoultionerande. Samtidigt var det för mycket "inledning".
Mvh/d
ehhmm.. Hollywood har inget med Sagan om ringen att göra...
March 11, 2003
MULLVADEN wrote: [quote=davidhellmyrs]Såg den i Onsdags. Tyckte visserligen effekterna var ganska bra och sådär. Filmen var ju helt okej egentligen. Men inget revoultionerande. Samtidigt var det för mycket "inledning".
Mvh/d
Mängden pengar, kanske?:)
September 12, 2001
MULLVADEN wrote: [quote=davidhellmyrs]Såg den i Onsdags. Tyckte visserligen effekterna var ganska bra och sådär. Filmen var ju helt okej egentligen. Men inget revoultionerande. Samtidigt var det för mycket "inledning".
Mvh/d
Vaaaa?
Vad säger dig bolaget New Line Cinema dig ? 😉 😀
Edit: Idel Hollywood här var det ja. 😉
2 Guest(s)