April 18, 2003
Menar du "plumsskydd"? Trodde det bara var tjejer som pysslade med sånt... det är väl manligt med lite skvättande och odörer? Riktiga karlar går på muggen med öppen dörr samt oroar sej inte för lite plask 🙂
Det där med att jyckar äter bajs har väl att göra att dom känner på lukten om det finns näring kvar i det eller inte. Det är ju inte så att dom brukar gå runt på måfå och käka.
// Jekyll 3000
November 16, 2002
appropå kiss/urin så hörde jag en lite småsjuk historia i skolan(byggymnasium) att murare förr i tiden när det inte fanns handkkrämer o dylikt, urinerade på sina händer då dem hade arbetat för att få bort alla småblistror som man får av murbruk och tegelstenar, det ska tydligen finnas nått farligt ämne i murbruk som va dåligt för huden som frätte i blistrorna lr nått åt det hållet, tror det va kalk men jag är inte säker 😀 😀
lagom mysigt
cancer tror jag knappast man får av urin det ska vara obskyra mängder i sådant fall och då får du nog cancer av solen lr dina cigg innan ska du se
September 13, 2002
Mind wrote: [quote=Beex][quote=ruski]svett, e det piss?
Um, smaka?
jag tjötade med någon för några dagarsedan och det var mer än 3 personer som sa att svett är i stort sett samma som piss.
men svettas vi ut samma restprodukter som vi pissar ut ?
hur får du skiten i njurarna att gå ut genom huden i form av svett isf?
1 Guest(s)