May 14, 2001
March 20, 2001
M0rbid wrote: Undrar bara om det är någon som kan matcha min sammling på 657 33cl Cola burkar?? 😉
är dom fulla då eller? annars är det ju inte ens värt att nämna det lilla mini lagret.
Här är mitt lager
http://lkc10.1337even.nu/cola.jpg
Btw alla bukar finns inte med på bilen men det är väl ca 1600st
====
ICQ 60922118
October 12, 2002
July 11, 2002
LKC10 wrote: [quote=M0rbid]Undrar bara om det är någon som kan matcha min sammling på 657 33cl Cola burkar?? 😉
är dom fulla då eller? annars är det ju inte ens värt att nämna det lilla mini lagret.
Här är mitt lager
====
ICQ 60922118
köpte du dom från tyskland?
hehe varför har du så mycket cola? du vet vad tandläkaren säger om för mycket cola 😛
February 1, 2002
LKC10 wrote: [quote=M0rbid]Undrar bara om det är någon som kan matcha min sammling på 657 33cl Cola burkar?? 😉
Här är mitt lager
====
ICQ 60922118
Vart har du köpt dom? har du en farsa som är restaurang ägare eller, för normalt sett går man inte o köper cola för 8-16000:-
July 19, 2002
Kan i sammanhanget för övrigt påpeka att det tar ca 8 timmar att häva ett flak (24st) 33cl colaburkar utan att spy ... Fråga inte hur det kommer sig att jag vet detta 😕
Fast det som är svårt i sammanhanget är inte att få i sig dessa utan att dagen därpå klara av att dricka en... :cy:
March 20, 2001
skrivier lite kort fattade svar 😀
tandläkaren säger drick 40L om du vill men gör det under kort tid & inte små drick hela dagen.
Nej jag är en ren privat person som är Coca Cola`s största konsument =)
Va emot tysk cola först men det är ett fint parti bara den har en temp på 1-2grader.
1falk på 8h sen inget dagen efter? vad för mes är du. lätt 1falk om dagen på helger.
March 24, 2001
LKC10 wrote: skrivier lite kort fattade svar 😀
tandläkaren säger drick 40L om du vill men gör det under kort tid & inte små drick hela dagen.
Va emot tysk cola först men det är ett fint parti bara den har en temp på 1-2grader.
1falk på 8h sen inget dagen efter? vad för mes är du. lätt 1falk om dagen på helger.
Har själv smakat LKC10's tyska cola och den smakar faktiskt jävligt bra när den e iskall. Men vid kylskåpstemp (+8) så känner man skillnad mellan svensk och tysk, fast ändå inte så farligt mycket.
Föresten, tror ingen slår LKC10 i att dricka cola. 😀 När jag druckit en burk har han druckit minst 3.
April 20, 2002
Jag har en ltien nyöppnad butik precis nedanför min lägenhet...hehe.
De säljer cola tre för en tia och jag köper minst sex om dan, fler på helgen. Säger ju så klart inte att jag bräcker LKC10 men jag är helt klart deras största cola-kund.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
October 10, 2002
RoTe wrote: [quote=LKC10]skrivier lite kort fattade svar 😀
Har själv smakat LKC10's tyska cola och den smakar faktiskt jävligt bra när den e iskall. Men vid kylskåpstemp (+8) så känner man skillnad mellan svensk och tysk, fast ändå inte så farligt mycket.
Föresten, tror ingen slår LKC10 i att dricka cola. 😀 När jag druckit en burk har han druckit minst 3.
Fan, LKC10 kom hit så tävlar vi i en cola hävar tävling =D, tror nog jag ligger bra till, var o pantade några 4kronors flaslkor igår 200 pix hähä...
Har faktiskt inte druckit alla burkar själv, fick ihop dem på ett lan vi hadde 😉
2 Guest(s)