December 5, 2002
Tjenare. Det vore väldigt trevligt om någon modemedveten snubbe orkar tipsa om lite klädesaffärer på nätet, som t.ex. zoovillage.
Zoovillage är en mycket bra affär tycker jag, bara det att jag letar efter en Evisu-tröja dom inte har där. Länka gärna till affärer som inte säljer Evisu också, har fått lite pengar då jag fyller 19 idag, så tänkte shoppa loss lite 🙂
Tack på förhand 🙂
EDIT: Jag menar då alltså en affär som zoovillage, dvs med liknande märken...
September 28, 2003
Haha! Du har samma födelsedag som jag, grattis i efterskott mannen!
870202 ftw!
Och tyvärr, jag har ingen bra klädaffär på g, ska googla lite åt dej 🙂
Jag hittade en i mina bookmarks, Yoox. Har aldrig handlat där men dem har en del fina grejer. Evisu for men @ Yoox
December 5, 2002
fastbullit wrote: Haha! Du har samma födelsedag som jag, grattis i efterskott mannen!
870202 ftw!
Och tyvärr, jag har ingen bra klädaffär på g, ska googla lite åt dej 🙂Jag hittade en i mina bookmarks, Yoox. Har aldrig handlat där men dem har en del fina grejer. Evisu for men @ Yoox
Haha vilket sammanträffande! Det roliga är att jag känner 2-3 stycken till bara här i stan som har samma födelsedag som jag, lite sjukt. Grattis på dig med : )
January 22, 2003
DiZi wrote: [quote=NES_Boy]Den där Yoox var ju riktigt najs, är det nån som har handlat där och vet om det går å lita på?
Har också varit inne där innan. Dom har ju sjuka priser och enligt en säker källa är det ingen bluff... Jag beställer nog därifrån inom en snar framtid
Härligt, blir nog till att beställa nått då.
Grattis förresten
July 11, 2002
Får välll rekommendera
http://www.caliroots.se
Har ganska schyssta plagg...
January 12, 2004
Coore wrote: [quote=DiZi]Ingen som orkar eller? :'(
Det finns flera liknande trådar i forumet redan, folk kanske har tröttnat på att besvara denna frågan?
Testa att söka efter Zoovillage tex.
DiZi: "Tjenare. Det vore väldigt trevligt om någon modemedveten snubbe orkar tipsa om lite klädesaffärer på nätet, som t.ex. zoovillage.
Zoovillage är en mycket bra affär tycker jag, bara det att jag letar efter en Evisu-tröja dom inte har där. Länka gärna till affärer som inte säljer Evisu också, har fått lite pengar då jag fyller 19 idag, så tänkte shoppa loss lite"
January 22, 2003
malicious wrote: [quote=Coore][quote=DiZi]Ingen som orkar eller? :'(
Det finns flera liknande trådar i forumet redan, folk kanske har tröttnat på att besvara denna frågan?
Testa att söka efter Zoovillage tex.
DiZi: "Tjenare. Det vore väldigt trevligt om någon modemedveten snubbe orkar tipsa om lite klädesaffärer på nätet, som t.ex. zoovillage.
Zoovillage är en mycket bra affär tycker jag, bara det att jag letar efter en Evisu-tröja dom inte har där. Länka gärna till affärer som inte säljer Evisu också, har fått lite pengar då jag fyller 19 idag, så tänkte shoppa loss lite"
Ja, men dom flesta som letar efter klädaffärer säger oftast precis så "Affärer som Zoovillage" och därför hittar man dom om man söker efter det
October 25, 2003
kappy wrote: hur gör ni när man väljer storlek osv? rätt så lätt att inte bli nöjd ju
På zoovillage, fram med måttbandet!
De flesta kläder där har mått på produktsidan.
Annars är det bara att beställa din vanliga storlek och hoppas på det bästa.
Om inte annat har man ju iaf julklappar.
2 Guest(s)