March 10, 2002
Garfzez wrote: [quote=ZIre]säger samma sak om skor.. märkesskor är bättre 😛
jag har isönder ett par 1500kronors skor precis lika snabbt som ett par 150 kronors skor.. Har aldrig märkt nån skillnad på kvalitén faktiskt. Däremot passform, och utseende.
Vad gör du med dina skor? 🙄
March 7, 2004
Garfzez wrote: [quote=ZIre]säger samma sak om skor.. märkesskor är bättre 😛
jag har isönder ett par 1500kronors skor precis lika snabbt som ett par 150 kronors skor.. Har aldrig märkt nån skillnad på kvalitén faktiskt. Däremot passform, och utseende.
okej. ja i ditt fall är det ju bättre att köpa billiga skor
August 20, 2001
Dehman wrote: [quote=DiDi]Behöver man verkligen märkesläder?
Jag köper märkeskläder. Men på de flesta står där inte vilket märke det är. Gillar t-shirtar i bra kvalitet med fräcka tryck på. :>
Jo det är ju klart att sådana t-shirtar är kul... Men nu menar jag i stil med 800kr för en t-shirt... Sånt förstår jag inte!
March 10, 2002
DiDi wrote: [quote=Dehman][quote=DiDi]Behöver man verkligen märkesläder?
Jag köper märkeskläder. Men på de flesta står där inte vilket märke det är. Gillar t-shirtar i bra kvalitet med fräcka tryck på. :>
Jo det är ju klart att sådana t-shirtar är kul... Men nu menar jag i stil med 800kr för en t-shirt... Sånt förstår jag inte!
Nja, så mycket skulle jag aldrig lägga ut. Om det inte var en ruskit snygg och skön t-shirt.
January 5, 2002
MrWeizel wrote: Lustigt, har inte haft ett enda par billigare jeans som hållit lika bra som mina Levi's...
Inte tröjor heller, och verkligen inte skor. För att inte tala om jackor.
Men det är väl bara jag.
Håller med dig till fullo. I nio fall av tio är det bättre kvalitet på märkeskläder jämfört med HM:s 29.90-kronors T-shirts. Sen om man, som en kille här tycks göra, ger sig på sina märkesskor med vinkelslipen är det ju klart att de håller lika dåligt som ett par skor för 150 spänn 😉
February 15, 2003
Biters wrote: [quote=Krqagyzzz]Skor är verkligen en kvalitetsprodukt även t-shirtar.
"Man får det man betalar för"
Verkar inte vara nån som hört det...
Precis, och det gäller inte bara kvalité och design av kläderna, utan det är dessutom klass på företagen & affärerna du köper kläderna av.
Allting sköts väldigt proffsigt från affärer med lite klass.
March 10, 2002
Biters wrote: [quote=Krqagyzzz]Skor är verkligen en kvalitetsprodukt även t-shirtar.
Det där kan jag inte hålla med om riktigt. Tror nog att en Hood-tröja av t.ex. Element (skatemärke typ 650kr) håller lika bra om inte bättre än en JL hood-tröja för 900kr. 😉
February 12, 2003
Dehman wrote: [quote=Biters][quote=Krqagyzzz]Skor är verkligen en kvalitetsprodukt även t-shirtar.
Det där kan jag inte hålla med om riktigt. Tror nog att en Hood-tröja av t.ex. Element (skatemärke typ 650kr) håller lika bra om inte bättre än en JL hood-tröja för 900kr. 😉
Men vissa jobbar på sin fjortisstämpel och lägger på 300 spänn mer för att kunna skryta...
Ser det framför mig. "Aboooo, din mamma är fattig, breeeeeeee, jag köpa JL-tröja." 🙄
3 Guest(s)